Melodifestivalen 2014
Nu har Melodifestivalen 2014 dragit igĂ„ng! đ NĂ„gon hĂ€r inne som följer spektaklet? TĂ€nkte att denna trĂ„den kan vara samlingstrĂ„d för allting som rör melodifestivalen.
Det blir fler och fler komiker inblandade i programledarskapet. SÀger inte det allt vad SVT sjÀlva tycker om melodifestivalen
Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns pÄ Vilda VÀstern iFokus
Jo jag skall följa det. Sitter ju inte och stirrbligar pÄ det utan gör annat ocksÄ under tiden.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Hade det inte varit sÄ utdraget skulle jag nog kollat, men jag tappar intresset nÀr det pÄgÄr i flera veckor.
Var inte melodifestivalen endast en kvÀll förut?
#3. Jo. det var nÄgra timmar bara, 10 olika melodier och sen fick man ringa in och rösta. Fast det har ju varit upplagt pÄ mÄnga olika sÀtt med röstningen innan!
#4 Upplagt, hur menar du dÄ? Att systemet sett olika ut eller att det fifflas med resultaten?
Ja, det var bĂ€ttre förr đ DĂ„ kanske jag inte minns helt fel om att mamma köpte hem chips och godis och satt och myste framför tvn med mig och min syster nĂ€r melodifestivalen var.
Det var tider det â€ïž
#5. Nej, jag menar hur systemet var upplagt med hur röstningen gick till. Men Àven hur lÄtarna precenterades, nÄgon gÄng var det samma artist som sjöng alla lÄtarna, sÄ fick man rösta pÄ vilken lÄt artisten skulle sjunga i finalen.
TĂ€nk om det var artisten man inte gillade?!đ