Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Outlander

2014-09-10 02:15 #0 av: Laoghaire

Nu har en av mina favorit böcker blivit serie! Diana Gaballdons första bok the Voyager kan ses i serien outlander och jag har riktigt njutit hela kvällen med de första 5 avsnitten! Älskar man boken blir man inte besviken :)

Anmäl
2014-09-10 02:19 #1 av: Laoghaire

En liten trailer för er som är nyfikna

Anmäl
2014-09-10 05:39 #2 av: Lojs

Jag och sambon är också stora fans av böckerna och älskar serien än så länge. Jag får rysningar av introlåten. ;) Jag undrar hur man upplever serien om man inte läst böckerna.

//Louise

Anmäl
2014-09-10 11:58 #3 av: Cireea

Har inte läst böckerna men ska nog sätta mig och titta på den där nu när jag ändå är sjuk. Skriver en liten kommentar här efter ett par avsnitt! 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2014-09-22 01:11 #4 av: komkoma

Kollade precis på första avsnittet, längtar tills imorgon så jag kan kolla på nästa! Höjde stämningen med en mugg te och lite tända ljus medans regnet smattrade mot rutan.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.