Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Legend of the seeker

2010-02-26 19:09 #0 av: AnneN

Är det någon mer än jag som verkligen fastnade för denna nya serie?

Tyckte att det mesta i första avsnittet verkade bekant på nått sätt... tillslut insåg jag att jag har ju faktiskt läst första boken i den serien för några år sedan Skrattande Nu är varje fredag kl 20:00-21:00 inbokad dejt med soffan och TV:n Oskyldig

OBS! Vill inte ha några spoilers i denna tråd!

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2010-02-28 21:14 #1 av: Perly

Jo, den är ju riktigt bra. Glad

Alltid Oavsett

Anmäl
2010-03-03 23:43 #2 av: [peter54]

Jag har bara sett trailern. Sändningstiden krockar med "På spåret" i SVT och det är ett program som hela familjen brukar se tillsammans över "fredagsmystillbehören" Glad

Går det någon repris?

Medarbetare på Reptiler iFokus

Anmäl
2010-03-03 23:46 #3 av: AnneN

Lördag kl 18 är det repris

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2010-03-03 23:57 #4 av: [peter54]

#3 Tack. Jag gissar att den tiden är ganska upptagen också för min del, men då vet jag i alla fall att det finns en repristid Glad

Medarbetare på Reptiler iFokus

Anmäl
2010-03-05 09:56 #5 av: Linnea

Jag fastnade direkt. Tittar varje fredag.

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-03-06 00:12 #6 av: Perly

Då är ytterligare ett avsnitt avklarat då Flört

Alltid Oavsett

Anmäl
2010-03-08 10:18 #7 av: Linnea

Tycker det är synd att det inte finns på tv6 play. Har nog missat lite av första avsnittet.

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.