Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 1116 ggr
[Jarl]
3/24/18, 5:40 PM

Robinson 2018

Vad tycker ni om Robinson 2018? Jag tycker det är förmycket lekstuga!

Alla tävlingar tar bort det som innebär vara på en öde ö! För lite kunskap och bara massa pakter!

Sedan får man inte ta med sig det viktigaste en Kniv. Och dom har knappt utforskat ön. Ingen gör något sitter bara där.

Vad skulle ni gjort om ni var på öde ön?

Jag skulle gjort pilbågar,atlant och spjut och sedan jaga och massa fällor.

Annons:
[HoneyTorbjörn]
3/24/18, 6:03 PM
#1

Du får gärna söka ditt så ser vi om det är en lekstuga eller inte 😉

[Jarl]
3/24/18, 9:10 PM
#2

Nej vill inte bli kändis och ställa upp i något uderhållnings program!

Kan placera mig på tropisk ö däremot.

Jag gillar mer survivor än robinson

[HoneyTorbjörn]
3/25/18, 10:44 AM
#3

#2 Men kom igen. Sök till nästa säsong du kommer ju vinna lätt eftersom det är en barnlek🙂

[Jarl]
3/25/18, 5:02 PM
#4

Vad skulle du gjort om du var på en öde ö?

Är idag 20:30 tror jag?

Jag tror att det är för strikt program idee dom får väl inte vandra ut i djungen hur som hälst eller? Och sen har alla andra länder också sinna lag?

[HoneyTorbjörn]
3/25/18, 5:08 PM
#5

#4 Jag har inte sett Robinson,bara hört talas om det. Men du verkar ju ha sett serien och tycker att det är en barnlek. Så du kommer ju vinna lätt.

[Jarl]
3/25/18, 5:13 PM
#6

Äh vill inte ställa upp i något jippo

Annons:
[HoneyTorbjörn]
3/25/18, 5:57 PM
#7

#6 Jo du vill ju det. Det är ju en barnlek. Vi vill gärna se dej där nästa säsong😃

[Jarl]
3/25/18, 6:14 PM
#8

Skulle inte palla med deltagare som bytter bort fiskenät med hängmator!

En deltagare som är polis bytte bort ett fiske nät mot en hemlig låda. I lådan var det hängmator!

Och personliga saker dom har med Kockrock, dunkudde.

Eller en ville ta med sig en cykel😃

[Jarl]
3/25/18, 6:16 PM
#9

Förlåt klocka 21:00 är det på tv4

Soligajag1
3/27/18, 12:12 AM
#10

#9 Ha ha . . Ojoj du , du skulle nog platsa bra där på Robinson , jag orkar inte kolla mer , mest tjabbel o larv , men det måste Väl va sånt i dessa program , intriger mellan varann så Tv-tittarna tycker det är spännande . Likadant som Farmen, 😀😀😁🤣

HH 🙂

[Jarl]
3/27/18, 3:33 AM
#11

hihihi nä det skulle bli flugornas herre om jag vorre där. Tycker också det är mycket tjat och pakter. Skulle önska att det var mer överlevnad.

Men dom som kan överleva i en tropisk ö är svåra att hitta.

Och dom vet ju inte vilken ö dom hammnar på så ingen vet riktig vilka frukter man kan äta och inte!

Tror jag hade blivit sjuk om jag stoppar i mig något som man inte ska.

tk1971
3/27/18, 10:49 AM
#12

Jag skulle absolut inte passa in i det där programmet. Jag är bekväm av mig. Jag vill ha min dusch på morgonen, jag vill ha en hygienisk vattentoalett och jag skulle inte vilja äta en massa underliga, äckliga larver och skalbaggar. Dessutom skulle jag vara usel på det sociala spelet och taktikspelet. Och inte skulle jag vilja bli allmänt känd som "Robinson-T" heller. Jag är nöjd med att vara anonym 🙂

Men det hindrar ju inte att jag tittar på programmet. Jag kommer nog att följa det.

Upp till toppen
Annons: