Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1402 ggr
Moalinn
3/8/17, 11:25 PM

Vad heter serien?

Jag har ett tag funderat på en serie jag såg för kanske något år sedan. Minns inte var jag hittade den eller vad den heter men minns lite av handlingen ifall någon känner igen den.

Minnet är lite vagt, men det är någon typ av tonårsdrama. Amerikansk vad jag kan komma ihåg. Det var två tjejkompisar som ville bli populära på skolan så de låtsades vara i ett förhållande, där den ena visade sig faktiskt vara homo/bi och började få känslor för sin vän. Minns den som ganska irriterande och lite småjobbig att kolla på (massa drama hela tiden haha). Minnet kommer tillbaka mer och mer nu när jag skriver och ser några av skådespelarna framför mig men kan inte komma på några namn. En av tjejkompisarna hade iallafall en mor och far som var poly, alltså de var tre i en relation. Den andra tjejkompisen hade en blond, skum mamma med en extremt irriterande dialekt. Hon hade också en lillasyster som fick en större roll i slutet om jag inte minns helt fel.

Det är typ det jag kommer ihåg just nu, har fler småscener i huvudet men skulle jag dra upp alla dem skulle det bli väldigt långt. Hoppas att någon har någon koll på vad det är för serie jag pratar om! Vill veta om det finns fler avsnitt än de jag sett, minns att jag följde den ganska länge men vet inte varför jag slutade - om det var för att den slutade sändas eller om jag bara glömde av den 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
[Tuulikki]
3/8/17, 11:27 PM
#1

Faking it? :)

Moalinn
3/8/17, 11:34 PM
#2

#1 Haha ja, så fort gick det! Tur den här sajten finns 😃 Hade redan sett alla avsnitt så det var ju lite sämst.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Tuulikki]
3/8/17, 11:36 PM
#3

#2 Haha blev själv förvånad att jag förstod vilken serie du menade och att jag kom på namnet, har inte sett ett enda avsnitt😂

Upp till toppen
Annons: