Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1154 ggr
[Tuulikki]
2017-02-03 03:06

Ännu en "ge-mig-tips"-tråd!

Har precis plöjt igenom Prison Break (ännu en gång) och känner mig helt tom nu, haha! Vill ha något att sträck-kolla på. Följer The 100 och Arrow men det kommer ju bara ett avsnitt/vecka. 
The 100 och Prison Break är mina absoluta favoritserier, jag gillar spännande serier men som inte är läskiga! Försökte kolla på Under The Dome men tyckte den var för läskig. Samma sak med GoT och PLL😇 Funderar på Continuum och Homeland? Har börjat smått på The Flash.

Detta är serier jag sett, de fetmarkerade gillar jag;
ArrowThe 100, Vänner, Gossip Girl, SKAM, HIMYM, Glee, New Girl, Prison Break, OITNB, Under The Dome, Lost (tills det spårade ur), Skins, Misfits, Drop Dead Diva, Sex and the City, The Carrie Diaries, The O.C, Awkward, The Last Ship (sjukt B men ändå spännande).
Har ju sett många fler men det är de jag kommer på nu

Hjälp mig!🤪

Annons:
blodörn
2017-02-16 15:20
#1

Once upon a time, det är samma skapare som gjorde Lost.
Doctor Who The office Breaking Bad

Do as you would be done by - And think for yourself

BokDuvan
2017-03-06 22:42
#2

The Vampire Diaries är inte så läskig alls, introna i de första avsnitten är lite läskiga bara. Shadowhunters är också sjukt bra, lite sådär scifi och fantasy aktig men sjukt bra med ett episkt gay/bi par

[Tuulikki]
2017-03-06 22:45
#3

Tack för tipsen båda två🙂 jag googlade lite och fastnade tyvärr inte för nån av dem men vem vet, jag kanske gillar dem om jag ger dem en chans🙂

sponny
2017-03-07 01:14
#4

Två tips:

Grimm: En polis i Portland ställs inför ett faktum, varelserna från bröderna grimms sagor finns i verkligheten. Som varulvar, troll och häxor. Kan dock vara läskig från och till.

Murdoch mysteries: En polis i Toronto 1895 använder ny teknik för att lösa brott. Som fingeravtryck och övervakning.

Sarafiaklara
2017-03-09 00:33
#5

Veronica Mars-spännande och mysigt med lite coming to age-drama IZombie-roligt och lite spännande How to get away with murder Scream queens-samma skapare som Glee, lite läskigt men främst knäpp roligt. Riverdale-vet inte hur bra det egentligen är…men beroendeframkallande Wayward Pines-lite läskigt beroende på vad man tycker är otäckt

Stenvall
2017-03-19 11:06
#6

Anna Pihl- superbra polisserie, inte alls läskig utan bara spännande! Grey's Anatomy: underbar serie!! En av mina favoriter. Inte alls som andra sjukhusserier utan myckeeeet bättre! One tree hill: min favorit!! Superbra. Man får verkligen känslor när man ser denna, då man blir så fäst vid karaktärerna. Gud vad jag gråtit & skrattat åt denna alltså! Desperate Housewives: Superbra & rolig serie! Gillar du vänner så kommer du garanterat att gilla denna också :)

Annons:
Amandla
2017-03-19 12:42
#7

Warehouse 13! Handlar om ett gäng som letar upp försvunna artefakter/magiska saker. Lagom spännande och rätt mycket humor. 

Buffy och även Angel, måste se-serier 🙂

Smallville

Kyle XY

Timeless är jättebra! Spännande men inte läskigt.

Outlander, efter de mycket populära böckerna i Trummornas dån-serien, handlar om en kvinna som reser tillbaka i tiden till 1700-talets Skottland. Följer böckerna bra tycker jag.

Ressurection, inte alls så läskigt som man kan tro av beskrivningen utan mer spännande.

The Americans

Touch

Sanctuary


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: