Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1446 ggr
Kasp
12/19/16, 9:06 PM

Namn på en serie

Trodde aldrig att jag skulle göra en sådan här tråd men men. Det stör mig så mycket att jag inte kommer ihåg.

Har för mig att serien gick på 3:an (men det kan ha varit 5:an eller en annan kanal), kan ha varit cirka 5 år sedan eller lite mer. Är nästan säker på att George Clooney var med i den. Om jag minns rätt så handlade den om att det var några personer i en U-båt som skulle leta efter något på botten. Serien var spännande och kan ha varit i thriller genren. Har för mig att det också var så att en av personerna (troligtvis George Clooney) hade ett barn och en fru och frun var död. Under resan där under vattnet så hände det massa konstiga saker och bland annat så var det något om att hans fru inte var död. Har också för mig att de hittade någon slags sten eller liknande som kunde vara en källa till energi. 

Fick bara en bild av den för ett tag sedan och sedan dess har det irriterat mig att jag inte kommer på vad den hette, har försökt leta men hittar inte. Är det någon mer än jag som minns den?

Annons:
Sarafiaklara
3/9/17, 12:44 AM
#1

Kan det vara The deep du tänker på? http://www.imdb.com/title/tt1525182/

blodörn
3/9/17, 2:33 PM
#2

Kolla upp George Clooneys imdb så kanske du hittar den :)

Do as you would be done by - And think for yourself

Kasp
3/12/17, 7:11 PM
#3

Hittade den några dagar efter jag skrivit inlägget. Det var The Deep som 1 också kom på.

Upp till toppen
Annons: