Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1343 ggr
Kasp
4/26/16, 10:45 PM

Netflix tips

Jag behöver alla tips jag kan få på bra filmer och serier man kan hitta på netflix.

Exempel på filmer jag har gillat är Nyckeln till frihet, Bucket list, lakeview terrace, bron till Terabithia, råttatoullie, hundpensionatet, mean girls, kärlek på menyn, wild child och vid din sida. 

Exempel på serier jag gillat är: House, Wentworth, svärdet och spiran och game of thrones.

Annons:
Kasumi
4/26/16, 11:15 PM
#1

Dokumentären Cowspiracy kan jag tipsa om på Netflix :)

[Froggiii]
4/26/16, 11:17 PM
#2

Åh jag har tittat på så många olika serier på Netflix haha så här kommer några förslag, lägger med alla som jag tycker är bra så får du titta och se om det kan vara något för dig :)

House of Cards (den kan vara lite seg i början men den blir otroligt bra!), Homeland, Sherlock, Elementary ( en annan Sherlock Holmes serie fast i USA), Bates Motel, Call The Midwife (lite speciell men om du gillar när det ska föreställa då tid så gillar du nog den :) och White Collar. 

Kollar inte på så mycket film men man kan aldrig gå fel när man tittar på en film som gjorts av en Nicholas Sparks bok! Som tex Dear John och The Last Song! Så bra filmer :)

TovaochPoppan
7/6/16, 11:00 AM
#3

Pretty Little liars kan jag tipsa om. Dock är säsong sju lite seg enligt mig. Sen tycker jag jättemycket om serien Between och life unexpected:)

Mons Lollipop❤️ The one and only

Upp till toppen
Annons: