Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 1224 ggr
catcult
10/7/15, 5:53 AM

Paradise Hotel 2015

Någon som följer? PH är min guilty pleasure och jag tittar med skräckblandad förtjusning. Vem är er favoritdeltagare i år? Vem hatar ni mest? Jag håller på "Mos" och hoppas han vinner! Gillade Adrian i början och tyckte han var lite charmig, men nu avskyr jag honom. Skämskudden åkte fram när han snackade om att han är från "orten" och således har ett starkt psyke. Totalt noll självinsikt!

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
lollonr4
10/7/15, 6:59 AM
#1

Håller med dig om Adrian… Jag "hejar" på josefin eller moooos 👍 tycker att diddi är lite jobbig och kan störa mig på att hon tror hon vet allt om dem andra deltagarna och säger massa påståenden som är felaktiga.. Tillexempel när hon sa till nya deltagare att gruppen är så tighta wtf…

trollslända
10/13/15, 10:15 AM
#2

Är det bara jag som tycker årets säsong av PH är så trååkig? Eller kanske jag börjar bli för gammal för att kolla på sånt där bara haha

ilenna90
10/13/15, 6:14 PM
#3

(så jäkla störande när folk avslöjar vad som ska hända i kvällens avsnitt på twitter.. -.-)

så japp, jag följer i alla fall ;) gillar verkligen johnny! dels är han snyggast haha, men tycker också att han är ovanligt smart för att vara en paradise-deltagare haha. 
tyckte oliver var bra i början men ingen jag direkt håller på längre (fast dansen förra veckan <333 x'D )

Upp till toppen
Annons: