Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1942 ggr
densomundrar
6/7/15, 2:33 PM

Stream strul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas först och främst att det är ok att jag stället en fråga om att streama?använder dreamfilms för att jag tycker att den är lättast och fungerar bra. Men ibland när jag kollar på något så blir det såhär. Varför händer det? Efter en några sekunder börjar det jag kollar på om från början och då får man trycka sig fram till dit man var och det fungerar som vanligt igen. Detta händer iblandd inte alls och ibland helatiden typ… Jag förstår inte så mycket om datorer och sådant och det kanske är jag som gör något fel?

Annons:
densomundrar
6/7/15, 2:35 PM
#1

Glömde bilden, har uppdaterat det nu :-)

densomundrar
6/14/15, 10:22 PM
#2

Verkligen ingen som vet eller som kan ge mig någon form av tips? :-(

badmatta
6/15/15, 11:21 PM
#3

De är medvetna om problemet, men verkar inte veta vad det beror på. En moderator för sidan skrev att man kan prova en annan webbläsare.  Jag hade rensat cookies/cachen  i webbläsaren för att se om det hjälper. Bara att googla om du inte vet hur man gör detta. Annars går det inte att göra mycket åt innan ansvariga för sidan fixar problemet. Kanske är det mycket trafik på sidan så bandbredden tar slut.. who knows :/

densomundrar
6/16/15, 7:10 AM
#4

Tack, får prov det. Kom på att jag kunde koppla plattans internet till datorn så jag kan kolla där, större skärm och detta uppstår inte. Nackdelen är att jag inte kan kolla i sängen då och reklamen som poppar upp titt som tätt när man klickar på något är svårare att hantera, men det man tittar på fungerar iallafall felfritt.

densomundrar
8/23/15, 4:14 PM
#5

Får nu upp att filmen är borttagen pga demc eller något liknande, hann glömma vad det stod, på många filmeroch att dom jobbar på det. Vad menas med det?

Calcifer
8/24/15, 11:29 PM
#6

#5 Att de lagligen blivit tvingade att ta bort filmen pga upphovsrätt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
densomundrar
8/25/15, 5:41 AM
#7

Ok, då förstår jag. Tack

Stallmima
9/2/15, 12:58 AM
#8

Det finns massor med streamingsidor du kan leta efter på internet som förhoppningsvis funkar

densomundrar
9/2/15, 5:38 AM
#9

Tack. Ska nog skaffa HBO att "komplettera " med, men dom har tyvärr inte the last ship, som är min favoritserie

Upp till toppen
Annons: