Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1395 ggr
neasfotografier
2015-02-02 15:25

Vilken TV-serie har du följt längst?

Vilken TV-serie har du följt allra längst? I flest månader/år.

För mig måste det vara Jersey Shore. Och efter det kommer Supernatural.
Började titta på Supernatural då säsong 8 eller 9 gick på TV, så har inte följt det sen start.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
CasaRamon
2015-02-02 15:37
#1

Jag har sett Glamour sen starten för 27 år sedan. Då gick den på kanal "Sky one" som inte hade svensk text . Den kanalen försvann sedan och  serien fortsatte på  annan kanal. Man undrar hur länge den kommer att fortsätta.

neasfotografier
2015-02-02 15:37
#2

#1
Wow, det var länge! 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Honestyisdead
2015-02-02 15:38
#3

Var nog desperata husfruar.

CasaRamon
2015-02-02 15:41
#4

Ja, det är länge. Kan inte påstå att den är speciellt bra, men det är svårt att sluta när man följt den så länge.  Man liksom "lever" med familjen. och man har sett dom åldras.

Cireea
2015-02-04 14:09
#5

Haha oj, jag följde hela Prison Break när den gick, det var väl fyra säsonger så inte särskilt länge. Sen följde jag Beverly Hills 90210 när dom visade om hela serien från första säsong till sista, vet dock inte hur länge det gick. Gossip Girl och One tree hill följde jag också slaviskt. 

Har följt många serier men oftast inte när dom gått på Tv utan efteråt och ja, då blir det ju att man ser mer än ett avsnitt i veckan liksom. 😛

Men den serie som jag varit mest intresserad av att följa och liksom kan allt om den osv, alltså den serie som följt mig längst i livet och som jag fortfarande ser är Ginga Nagareboshi Gin. Dock är serien sen länge avslutad men jag såg den redan som liten och den har följt mig hela livet trots att jag är 20 år idag 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

NordicSunset
2015-02-04 19:22
#6

Pretty Little Liars. Min kompis visade mig det och jag var helts fast! Vi satt alltid på rasterna och kollade på det. :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
leemland
2015-02-04 20:24
#7

Alla CSI , NCIS , Criminal Minds, morden i Midsommer  ja i princip alla kriminalare 😛 haha

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Flöffo
2015-02-08 22:11
#8

Har följt en rysk serie som heter pappas döttrar (2007-2013) sen jag var runt 6 år. Den var på säsong 20 när dem plötsligt bestämde sig för att avsluta den. Man fick aldrig veta slutet eftersom det avbröts mitt i, ganska trist… Har i alla fall sett alla 410 avsnitt flera gånger, älskar verkligen den serien! 

Om man räknar serier som fortfarande håller på och som inte är slut än tror jag att jag följt Dreamworks Dragons längst, eller så är det Pretty Little Liars.

//Flöffo

Calcifer
2015-02-09 14:16
#9

Förmodligen Criminal Minds.  Det är 10 år nu.

Jag följde Friends nästan från början, men CM följde jag från första avsnittet. Så den serien vinner nog.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Spöket
2015-02-09 17:07
#10

Dallas i ca 11-12. År ( de gjorde 14 säsonger men jag var för ung när de första visades)

Multi vad?

Upp till toppen
Annons: