Annons:
Etikettfilm-på-tv
Läst 2493 ggr
Roze4235
2015-01-05 00:34

* SPOILER * Senaste filmen?

Vilken var den senaste filmen du såg? Vilket betyg skulle du sätta på den av 0-5? Jag börjar, såg "Young Guns 2" tidigare idag & av mig får den 4,9 av 5. Då jag tyckte att nästan alla från 1an inte borde dött, Doc stod ju & babblade om sin familj hela filmen, sedan skjuts han. Kunde inte "Billy the kid" blivit tillsammans med Doc's fru & tagit hand om hans barn då, eller? Sorgligt var det iaf, tycker extremt mycket om Doc.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Annons:
[lenniiis]
2015-01-05 00:50
#1

Guardians of the Galaxy

Betyg: 3/5

Den var rolig på sina ställen och Groot var ju bara så söööt 😍Dock innehöll den alldeles för mycket action för mig! Hade den inte varit så action-ig hade den fått 4/5, vilket är ett sjukt bra betyg tycker jag. Få får en fullpoängare!

Roze4235
2015-01-05 01:18
#2

Åh, håller helt klart med om Groot! Jag somnade tyvärr på den så jag kan inte sätta något betyg.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Potatisen
2015-01-05 10:19
#3

Senaste filmerna jag kollade på är ju inte precis bya, men jag och mina kompisar kollade på alla High School Musical filmerna bara för att flumma. Betyg 3/5, eftersom det egentligen inte är högklassiga filmer, så är det sjukt kul att kolla med kompisar och titta på sing along versionen :)

neasfotografier
2015-01-05 11:34
#4

#1
Jag tycker egentligen att Guardians of the galaxy inte alls var en särskilt bra film. Det enda som var bra var helt enkelt Groot 😛

Minns inte vilken film som var den senaste jag såg.. Kanske var Guardians of the galaxy 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Cireea
2015-01-05 13:05
#5

The Interview 
Den får helt klart 5/5 av mig men då tycker jag också om humorn som är i den filmen. Sådär löjligt och överdrivet. Älskade att dom drev med Nordkoreas ledare, det förtjänar han faktiskt. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[lenniiis]
2015-01-05 17:16
#6

#4 Tycker du inte? Den får bra betyg på IMDB annars. Jag tycker som sagt att den var bra. Det är med humor i serien, man tycker om karaktärerna och alla har sina personliga saker för sig. Dock är jag inte för så mycket slagsmål så där tappade den några poäng hos mig. 

#2 Jaaa! Groot är så himla söööt! Så himla rar bara. *SPOILER ALERT* SPOILER ALERT* !!! När han var bebis var han ju också sjukt gullig, när han dansar i slutet ❤️ Jag har fan en crush på ett träd 😮

Annons:
Cireea
2015-01-05 17:17
#7

Tycker inte heller Guardians of the galaxy var bra. Det var ingenting nytt med filmen, det kändes som om man sett samma sak förut. Var lite besviken då jag väntat mig något helt annat. GoG var väldigt förutsägbar och just därför tråkig. 

Fanns några scener man kunde skratta åt men ingenting jag tänker se igen.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[lenniiis]
2015-01-05 19:18
#8

#7 Ja, smaken är som baken 😉

Cireea
2015-01-05 19:19
#9

#8 Absolut 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Roze4235
2015-01-05 21:12
#10

Jag skall sätta mig & kolla på barnfilmer några dagar här framöver, tror jag. Bara för att jag har så barnslig humor & gillar vissa barnfilmer helt enkelt. Nästa film jag skall se är "Sune på bilsemester" just för att jag älskar kommentarerna i dem.. som * SPOILER * när Håkan säger i "Sune i Grekland" att "Var inte ledsen pappa, snart kommer det nytt bajs!" eller som när Sune säger åt Santos i "Sune i fjällen" att säga någonting & det blir helt fel för han säger i stället att "Jag brukar kissa på mig när jag är ensam.", ja ni förstår vilken extremt dålig humor jag har. Men också sedan bara för att jag inte hade något att göra gled jag in på bion här en dag & det gick ingen film som jag ville se, så jag beslöt mig för att se "Sune i fjällen". Det är så otroligt mysigt när alla kan skratta åt en film, jag skojar inte, det var allt från 3 till 95 åringar som satt & gapskrattade i biosalongen. Hur härligt är inte det?

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Cireea
2015-01-05 21:34
#11

hahahah Sune på bilsemester är så j*vla bra! 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Roze4235
2015-01-05 21:39
#12

Är den? Haha, då rekommenderar jag att du skall gå & se "Sune i fjällen" jag höll på att kissa ned mig.. "Jag brukar kissa på mig när jag är ensam." 😂

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Calcifer
2015-01-05 22:06
#13

Failure to Launch
Då jag befinner mig i en värld där romantik är död IRL så spenderar jag löjligt med tid med att kolla på romantiska filmer. Och den jag nämnt är helt okej. Alltså, vill man ha en djup film man tänker på i månader ska man gå vidare, men om man vill se en typisk romantisk komedi så tycker jag definitivt man ska se den.

(Och ifall folk inte kan se, då typsnitten är typ kass, så står det Failure to Launch som titel.)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
nottheonly
2015-01-13 23:39
#14

Fury - åh den var så bra! hemsk, men verkligen bra. 5/5

Katniss
2015-07-05 21:57
#15

Cast Away 4/5 Sorglig men bra. Tycker det är så tragiskt att han förlorar både sin fru och Wilson (det hette han väl?) Men tycker ändå att det är en bra historia :)

R.I.P. Anton 💔

Upp till toppen
Annons: