Annons:
Etiketttv-serier
Läst 981 ggr
neasfotografier
2014-12-17 20:47

* SPOILER * Sons of Anarchy

Är det någon här som sett/ser SoA? Började kolla för några dagar sen och har kommit till avsnitt 9 på säsong 3 men inte sett det än. Känner ingen annan som kollar på serien och för att jag inte vill spoila nåt ifall dom skulle vilja se serien så måste jag få prata med någon om den här serien! Så för er som sett det.. - JAG BLIR GALEN PÅ ATT JAX VAR OTROGEN MOT TARA! - VARFÖR KUNDE HON INTE BERÄTTA ATT HON ÄR GRAVID?! - Och nu ska hon göra abort också?! - Och den där sjuka prästen som adopterar bort Abel och lurar Jax till en massa skit. - Att de irländska SoA går bakom ryggen på dom… Ja. Jag vet inte vad jag ska säga! Jag vill inte veta vad som händer för vill att spänningen ska ligga kvar. Men vill bara avreagera mig till nån som har sett det så jag kanske kan få lite medlidande eller nåt ^^

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
nottheonly
2014-12-18 20:36
#1

Kommer ihåg hur jag kände, lider med dig! haha

neasfotografier
2014-12-19 12:03
#2

#1
Skönt att få lite medlidande! 😛
Dock jäkligt skönt i avsnittet jag såg igår kväll när Jax dänger skiten ur den där störiga horan som kom in med pistol på klubben efter att ha legat med Ope 😉

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Exiitoz
2014-12-19 12:44
#3

Klart man har sett hela SoA :) synd att du började kolla så sent men bättre sent än aldrig! Känslor kommer alla säsonger så var beredd på att vara lycklig och ledsen ;)

neasfotografier
2015-01-04 22:02
#4

#3
Är säsong 7 den sista eller kommer det fler?
Har precis börjat titta på säsong 6 idag 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

nottheonly
2015-01-05 20:15
#5

#4 Säsong 7 är den sista!

neasfotografier
2015-01-05 22:32
#6

#5
Okej, tack för ditt svar! Nu ska jag gå och sörja lite 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
[JenniN]
2015-01-07 16:38
#7

Åh, jag minns också när jag kände så där som du beskriver. Man blev fullkomligt uppslukad av dramat och alla saker som man anser vara fel.

neasfotografier
2015-01-07 18:48
#8

#7
Man blir så frustrerad! Plus att det känns som att personerna i serien är ens vänner på nåt sätt 😂 Eller så är det bara jag som är sån..
Frustrerande också att bra serier måste ta slut.. 😕

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[JenniN]
2015-01-07 18:59
#9

8# Jag känner så nästan med alla serier som jag fastnar i. Det är nog därför jag följer dem till slutet och blir av en besatt så att jag måste köpa hem dem för att titta på bloobersen och bakom kulisserna. 

Jag älskar sons of anarchy. Det känns som att man är med i själva livet de lever, iallafall om man kollar avsnitt efter avsnitt.

Upp till toppen
Annons: