Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1061 ggr
Cireea
9/7/14, 3:41 PM

Program som inte längre sänds

Finns det något program du saknar att se men som inte längre sänds? 

Berätta gärna!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
liljegren
9/7/14, 3:47 PM
#1

En fyra för tre, sally och rena rama rolf…

MoaL
9/7/14, 3:48 PM
#2

Breakout kings. Jag älskar den serien, men den lades ned. 😕

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

VildaVittra
9/7/14, 3:52 PM
#3

Sitter just och tittar på de tio säsonger som finns av den gamla serien "Doktorn kan komma" och önskar att de skulle ta upp den igen. Fast risken är väl att den skulle bli lika dålig som moderna serier där allt numera handlar om att vara snygg samt statusprylar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Potatisen
9/8/14, 10:23 AM
#4

Skulle vilja se fame

Blanksteg
9/8/14, 9:02 PM
#5

En ängels tålamod, Firefly, Dollhouse, Buffy the Vampire Slayer, Arkiv X.

Cireea
9/9/14, 1:49 AM
#6

Ni nämner faktiskt intressanta program, en del som jag själv helt glömt bort! En ängels tålamod var ju så grymt! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Rumblebee
9/9/14, 6:28 PM
#7

Skenet bedrar, 'Allo 'Allo 'emliga armen, Happy days, Pang i bygget, Pantertanter, Emmerdale, Lilla huset på prärien Och så de serier som blev nedlagda (vet inte om någon av de jag listat ovanför lades ned): V (den från 2009), The River, Bedlam (tror i alla fall den serien blev nedlagd ?), Heroes (satan vad jag stör mig på att den serien inte höll)

VildaVittra
9/9/14, 6:54 PM
#8

#7 Emmerdale sänds ju fortfarande.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[GIKmio]
9/9/14, 9:44 PM
#9

Med dagens kanalutbud behöver man inte sörja gamla TV-serier. Våra värsta år, familjen Macahan och MASH har väl vevats om och om igen dom senaste tio åren. Jag skulle nog inte vilja se någon nyupptagning av någon gammal serie heller. Se på Dallas till exempel. Var inget bra.

Upp till toppen
Annons: