Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1409 ggr
Cireea
8/7/14, 5:05 PM

Hur mycket ska en TV kosta?

Om ni tänker er att ni ska gå och köpa en TV idag, hur mycket kan ni tänka er att lägga på den nya? 

Ni får själv utgå från vad NI vill ha för storlek, typ och extra funktioner på er TV och sedan komma fram till ett, för er, vettigt pris. 

Tänk på att priserna jag angett nedan bara är ungefärligt så kommentera gärna vad ni vill ha och vad ni kan tänka er att betala. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
8/7/14, 5:10 PM
#1

Eftersom jag inte vill ha en avancerad TV utan det räcker med  en 46" eller 47" LED som har HDMI, VGA, Scart och bra bild för att jag ska bli nöjd. 🙂Tycker ett rimligt pris skulle vara runt 4000 men absolut inte mycket mer än så.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Catta-
8/7/14, 5:17 PM
#2

Nu hänger inte jag riktigt med i svängarna och vet inte vad man får för pengarna. Men jag skulle tänka mig att betala dryg 5.000 för en (enligt mig) bra TV

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Spöket
8/8/14, 3:23 PM
#3

Jag betalade 15000kr för vår tv som vi köpte förra året (55tums 3D ) men vi hade en tjocktv väldigt länge.

Multi vad?

VildaVittra
8/8/14, 3:49 PM
#4

Min prisklass fanns inte med, så jag valde 15500. Jag skulle nämligen inte betala mer än ett par hundralappar om jag nu skulle få för mig att skaffa tv igen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

michellepetersson95
8/8/14, 5:09 PM
#5

32-42", hdmi, och klar bild. Och ambilight är något jag skulle velat ha :D en tv för mig är något jag max skulle kunna lägga är 6k. Hade lätt kunnat bli dyrare om man skulle ha mer än 3800 /mån (innan betalda räkningar) :D

catcult
8/8/14, 6:18 PM
#6

Valde 10500-12000 i dagsläget. Självklart vill jag helst inte betala mer än 10 papp, men om den "perfekta" TV:n skulle uppenbara sig och kosta ett par tusen mer får det vara så. Vill ha minst 50", LED, helst Samsung.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Annons:
michellepetersson95
8/11/14, 11:46 PM
#7

Samsung ♡♡

thea_thea
8/12/14, 6:07 AM
#8

Jag har redan min drömtv, 50 tum smarttv 3D Samsung. Kostade 12000 och den är min absoluta älskling. Me luv it. Den var värd pengarna och efter det kan jag tänka mig att betala upp mot 15000 om det är en bra tv!

fruktgumman
8/12/14, 10:58 AM
#9

Skulle jag bli tvungen att köpa TV idag så skulle det bli en begagnad tjock-tv då den nuvarande pajat, förmodligen för max ett par hundra kronor. Vi har inte råd med platt-TV i nuläget då vi prioriterar att lägga pengarna på annat.

Rumblebee
8/12/14, 11:21 AM
#10

Inte mer än 3000. Så länge jag kan titta på film och spela mitt Playstation 3 så är jag nöjd när det gäller tv apparater.

[Emma--]
8/12/14, 4:02 PM
#11

Jag skulle inte ha pengar att lägga på en ny tv, men jag förstår att en sån tv jag skulle vilja ha kan kosta i alla fall runt 12000 så valde jag det. 

Men det är inga pengar jag skulle vilja lägga på en tv, så det skulle antagligen bli något billigare om det skulle hända en olycka med tv:n vi har. 😛

[Nampheet]
11/20/14, 4:58 PM
#12

Valde 3500 - 600

Tyckte att de var rimligast

Upp till toppen
Annons: