Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 1578 ggr
Cireea
2014-08-01 16:21

Paradise Hotel Sverige 2014

I höst börja en ny säsong Paradise Hotel Sverige.

Vad har ni för tankar och åsikter kring PH? Ska ni se på det?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
lizzplace
2014-08-01 16:26
#1

jag tror att dom här deltagarna kommer överdriva väldigt mycket för att typ vara bättre och roligare än förra säsongen. tror tyvärr de blir en flopp o att big brother kommer vara det programmet som drar mest tittare :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Cireea
2014-08-01 16:27
#2

#1 Kan faktiskt hålla med dig om det. Förra säsongen blir svår att slå! Jag kommer nog satsa mer på Big Brother i år men ska väl ändå försöka kika på PH bara för att se om det är värt att följa.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

lizzplace
2014-08-01 16:29
#3

#1 samma här. kommer nog inte följa det varje kväll men se första avsnittet typ. tror många kommer försöka härma både Samir & Jeppe. Men vem vet, kanske blir kul ändå men tror tyvärr inte de :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Fridaaaa
2014-08-01 16:30
#4

Får se om jag ska se det. Såg förra säsongen men nja, beror på hur dem som är med är och så med 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

catcult
2014-08-01 16:31
#5

Jag erkänner skamset att jag kommer titta… Förra säsongen var enormt underhållande (tusen gånger "bättre" än Big Brother som var en riktig flopp) och jag hoppas att denna säsong bjuder på lika mycket underhållning. Visst, jag är medveten om att det är skräp-TV utan något som helst kulturellt värde, men jag tycker ändå att det passar fint att käka frukost till och behöver inget som kittlar mitt intellekt just då.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Cireea
2014-08-01 16:38
#6

#5 Big Brother gick inte förra året… Senaste säsongen var 2012


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
catcult
2014-08-01 16:55
#7

#6 Jag menade givetvis förra (m.a.o. senaste) säsongen av Big Brother, jag ber så mycket om ursäkt om jag var otydlig. 🙂

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Cireea
2014-08-01 17:18
#8

#7 Aah, haha! Jag läste det som att Big Brother var en flopp förra året eftersom du pratade om förra årets PH 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: