Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1043 ggr
Marvel-lous
2014-04-17 11:45

Hem till gården

Alla skrattar när jag berättar att jag älskar Hem till gården, men jag kan väl ändå inte vara den enda. Eller? 😮

Annons:
konichiwa
2014-04-17 11:47
#1

Jag älskar hem tikll gården. Är helt fast varje vardag och min svägerska också. Den är lagom snäll och vardagsnära. Så du är inte ensam!

Lathundarna
2014-04-17 11:48
#2

Finns ju stora grupper på FB om just "Hem till gården" (heter dock oftast "Emmerdale"), och med tanke på antalet medlemmar i grupperna så nej. Du är verkligen inte ensam 🙂 Är jag bara ledig så kan jag också kolla på det.

Tarotstollan
2014-04-20 21:19
#3

Jag har följt den serien sen slutet på 70-talet men jag spelade in avsnitten för de  gick på så dum tid för mig. Sen kom jag efter med mitt tittande och har säkert över 200 VHS band liggandes med avsnitt som jag inte sett ännu!
Så förra året efter sommaruppehållet slutade jag spela in det och tittar inte på det på tv heller.
Tyckte på något sätt att efter det att Jack dog så blev det inte som det skulle igen.
Serien började ju med att Jack kom hem och sen blev det ju bara mer och mer folk som kom in i serien och familjen Sugden blev ju bara en familj i mängden.
Kommer ju ihåg att det började med att Jack var en författare som kom hem efter att han givit ut en bok och sen skulle skriva mer men allt det blev ju bara bortglömt! Även när Joe dog och Annie och alla i familjen bara dog eller flyttade, det blev så tråkigt efter det tycker jag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

konichiwa
2014-04-21 09:58
#4

Det där kommer jag också ihåg tarotstollan! Jag började titta på serien när jag var barnledig 1977 och tog upp tittandet igen nu när jag blev pensionär. Helt andra personer nu men jag gillar serien även om en del personer är trista, fattar inte varför de introducerar vissa roller, verkar mest vara utfyllnad.

Upp till toppen
Annons: