Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1500 ggr
[Thiah]
4/15/14, 7:48 PM

Eurovison försnack?

Då jag bor i finland har jag emellanåt lite dålig koll på vad som visas på alla kanaler förutom tv4. Det jag undrar över är om det kommer visas eller har visats program på svt där man går igenom alla eurovison bidragen och ger dem poäng? Brukar vara ca 4 avsnitt med samma personer som ger sina poäng och åsikter om varje lands bidrag.

Annons:
leemland
4/15/14, 8:04 PM
#1

Det har redan börjat. 

Andra avsnittet gick i fredags (tror jag)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Thiah]
4/15/14, 8:31 PM
#2

Okej. Försökte titta snabbt på svtplay men hitta inget där. Får försöka igen :)

leemland
4/15/14, 9:07 PM
#3

#2 Okej. Jo där har gått 2 avsnitt redan :P Jag tror det är på fredagskvällen det går, är inte helt säker dock :P 

Men kan säga att du inte missat något, bidragen har inte varit särskilt bra än tycker jag ;P hahah

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Thiah]
4/15/14, 9:23 PM
#4

Tittar på första avsnittet nu. Är inte direkt Jätte imponerad. .. :p

leemland
4/15/14, 9:26 PM
#5

Haha okej. :P 

Nä och om jag minns rätt så är det de enda (av 2 än) programmet där där någon låt som är bra :P hahaha 

Jag har av någon anledning en förkärlek till Islands bidrag och då kvittar det vad dom skickar xD hahaha. Varför jag gillar dom vet jag inte :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Thiah]
4/16/14, 4:35 AM
#6

För att dom var glada och goa, därför gillar man dem. Balladerna var ju urtråkiga i första delen. Ska se andra nu på morgonen så kan uttala mig om den sen.

Annons:
leemland
4/16/14, 8:11 PM
#7

#6 Hehe okej :P Ja de är kanske de :) 

Gör du så , men dom är inte bättre :P haha. Inte enligt mig i alla fall :P haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[Thiah]
4/16/14, 8:14 PM
#8

Hittat 2 låtar jag tycker är okej av 18st…ska bli intressant och se om jag hittar någon mer i de kommande programmen.

leemland
4/16/14, 8:15 PM
#9

Haha okej. Ja de ska verkligen bli intressant att se  :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Tarotstollan
4/20/14, 9:23 PM
#10

Har missat att lyssna på det i år, så jag får lyssna noga när det är förhandsröstningen senare.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

leemland
4/20/14, 9:30 PM
#11

#10 Om jag förstått det rätt så kan du se dom på nätet :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Tarotstollan
4/20/14, 9:36 PM
#12

#11. Ja tack, det kanske jag kan men ärligt talat är jag nog inte så intresserad av att lyssna på dem. Det räcker att höra dem en gång för det mesta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

leemland
4/20/14, 9:53 PM
#13

#12 Okej. Ja men det är ju inte alla som kommer vidare till finalen av dessa som genomgås nu :P 

Men det är ju upp till dig vad du vill göra :) Men som jag sagt innan så missar du inget ;P haha. Än så har det inte varit så värst bra låtar :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Tarotstollan
4/20/14, 10:35 PM
#14

#13. Nej, jag menade inte den stora finalen! Vi får ju höra alla låtarna en gång till  innan när de röstar om vilka länder som skall gå till stora finalen, då får man ju se och höra alla bidragen. Då skall jag titta och lyssna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

leemland
4/21/14, 4:53 PM
#15

#14 Okej. De visste jag inte. Trodde det bara var dessa 4 program och sen fick man själv läsa vilka som kom vidare eller se det i finalen :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: