Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1563 ggr
[Emma--]
4/4/14, 7:35 PM

Spoiler! How i met your mother

Gör en röstningstråd för att minska risken ytterligare att någon läser spoilers. 

Sett sista avsnittet, var det bra eller dåligt?

Annons:
[Emma--]
4/4/14, 7:37 PM
#1

Jag verkligen hatade slutet. Ett dygn senare och jag kan inte sluta hoppas att det ska vara ett skämt. 

Serien har förstås blivit sämre än i början, men jag har hängt kvar. 

Och så var det ett sånt deprimerande slut. Önskar nästan jag kunde spola tillbaka tiden och inte se sista avsnittet 😃

Verkar i alla fall inte vara ensam över att vara upprörd haha.

Leffe
4/4/14, 8:01 PM
#2

Jag har inte sett ett enda avsnitt😞

Lojs
4/4/14, 8:59 PM
#3

Jag håller med dig i #1, jag satt och väntade på att det skulle vara en dröm eller något. :(

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Emma--]
4/4/14, 9:32 PM
#4

#2 En rätt rolig serie som dom kanske drog ut på lite för länge. 😛

#3 Ja eller hur! Vi får skriva om slutet i huvudet istället kanske? 😛

Gasoline
4/6/14, 3:18 PM
#5

Sista avsnittet har alltså inte hunnit gått på svensk tv än?

[Emma--]
4/6/14, 5:29 PM
#6

#5 nej inte vad jag vet.

Annons:
Tarotstollan
4/8/14, 10:54 PM
#7

Jag ser på serien i olika kanaler så jag har ingen aning om i vilken ordning de är. Tycker bara den är kul men det tog ett bra tag innan jag började se på den, jag började följa den förra året.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marvel-lous
4/11/14, 9:22 AM
#8

Jag verkar vara den enda som inte hatade slutet. Däremot kan ju tyckas att de kanske klämde in det lite snabbt och osnyggt.

Niiinah92
4/11/14, 11:54 AM
#9

Usch slutet är fruktansvärt dåligt, tänk att ett avsnitt kan förstöra en hel serie 😭

[Emma--]
4/11/14, 4:17 PM
#10

#8 Du kan ju vara glad att du inte hatade det i alla fall 😛 Jo sista avsnittet hände det väldigt mycket på kort tid. 

#9 Håller med. 

Men som jag läst på nätet så hade jag antagligen inte tyckt lika illa om slutet om det hade varit för typ flera säsonger sen. 

Men nu hade alla karaktärerna utvecklats på olika sätt, och sista avsnittet så var det som att det aldrig hade hänt. Och det var så deprimerande över hur sista avsnittet blev. 
Först med skilsmässan (från typ det bästa paret någonsin enligt mig), och efter det gick det som bara utför haha.

Gasoline
4/11/14, 4:26 PM
#11

Men, om detta är en spoiler, kan ingen skvallra vem som är mamman? Jag följer inte serien men brukar se något avsnitt då och då, så jag är nyfiken! :-)

[Emma--]
4/11/14, 4:30 PM
#12

#11 Hon kommer in först i slutet, och jag minns knappt vad hon heter. Tror det var Tracy. 😛Är du rädd för övriga spoilers? För det finns en rätt stor spoiler för sista avsnittet haha 😛

Gasoline
4/11/14, 4:37 PM
#13

#12 aha, då tror jag nog inte att jag kan veta vem det är. :-( Nej, jag är bara rädd för en spoiler om The Walking Dead :-)

Annons:
[Emma--]
4/11/14, 4:44 PM
#14

#13 Nä dom drog ut länge på att ens visa mamman, och hon är ju med lite i sista säsongen men det är ju egentligen främst i sista avsnittet man får veta något mer än så. Och hon försvinner lika fort som hon kommer in i bilden 😛

Sista avsnittet är en enda stor twist.

Gasoline
4/11/14, 5:13 PM
#15

Jag såg något om en ananas historia, där han vaknat upp med en ananas och en tjej. Men hon försvann snabbt. Va det hon? :-)

[Emma--]
4/11/14, 7:00 PM
#16

#15 Nope. det var nån annan. 🙂 
Mamman får man se först i sista säsongen. Eller om det var så att man får se henne i sista avsnittet inför den sista säsongen. (minns inte riktigt).

[neptunens]
4/12/14, 2:37 PM
#17

Urdåligt 😛 Hade jag följt den slaviskt hade jag blivit riktigt upprörd, haha.

[Emma--]
4/12/14, 4:58 PM
#18

Ångrar att jag började följa den. Om jag ändå hade nöjt mig att bara se något enstaka avsnitt på tv istället 😛

Nä jag ska skriva om slutet i huvudet. Ted och Tracy levde lyckliga i alla sina dagar, Barney och Robin levde lyckliga i alla sina dagar, Lily och Marshall levde lyckliga i alla sina dagar och så slutar serien med att dom sitter på verandan allihopa som gamla och spelar spel så man får se att hela kompisgänget höll ihop. 😛 The end!

Niiinah92
4/12/14, 11:30 PM
#19

#18 Se där har du ett toppenslut! Så som man verkligen ville att det skulle sluta 👍

[Emma--]
4/12/14, 11:38 PM
#20

#19 Haha ja eller hur! Något i den stilen åtminstone. 😛

Annons:
JustRobin
4/24/14, 12:11 PM
#21

Tycker inte bara det var sista avsnittet som förstörde, hela sista säsongen var så jävla utdragen. Tvingade mig igenom skiten! Haha! Innan dess älskade jag serien

[Emma--]
4/24/14, 4:41 PM
#22

#21 Jo pratade om det med en kompis tidigare. Sista säsongen var egentligen inte särskilt rolig, och kändes mest som utfyllnad. 😛

Calcifer
4/25/14, 3:20 AM
#23

Kommer finnas ett alternativt slut på DVDn.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

JustRobin
4/26/14, 11:57 AM
#24

#22 Ja exakt. Sjukt tråkig avslutande säsong på en rolig serie!

[Emma--]
4/26/14, 12:35 PM
#25

#23 Åh, det måste jag se sen.

[erikam]
5/18/14, 12:44 PM
#26

Vet ni var man kan se sista säsongen med svensk text? Det har väl gått på 6:an men jag har inte hittat de sidor jag kollat på tidigare. 6:an är ju avsnitten tidsbegränsade på :) Säsong 9 är det jag vill se alltså.

Cireea
6/10/14, 12:41 AM
#27

Världens sämsta slut. Jag blev riktigt förbannad och vägrar se något av avsnitten igen, som ren protest. Slutet förstörde alla säsonger, dom är meningslösa. Allra helst den sista säsongen känns som waste of time. 😡

Nej, FY!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
molam
6/10/14, 10:28 AM
#28

Nu hyar jag äntligen lyckats se Sista avsnittet, DEt var bara  SKIT om du frågar mig varför skulle det sluta så för -.-

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

komkoma
6/10/14, 10:59 AM
#29

Jag tycket att det slutade bra, Jag har velat att det skulle bli Ted/Robin hela tiden och tyckte historian om Barney och hans dotter va jättesöt.

visst de hade inte behövt dra ut på slutet hela säsongen, utan tagit twisten med Robin lite tidigare

molam
6/10/14, 3:55 PM
#30

Men det JAG hatar är att mamman dog

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Emma--]
6/10/14, 6:38 PM
#31

#27 Har testat se något gammalt avsnitt på tv och historian mellan ted och robin blev verkligen helt annorlunda än hur man såg på det innan.

#29 Tur du hör till dom som var nöjda med slutet haha 🙂

Upp till toppen
Annons: