Annons:
Etiketttv-reklam
Läst 2311 ggr
Gasoline
2014-03-09 18:50

Bra reklamer

Finns det några bra TV reklamer som du tycker om? 

Någon reklam som är rolig, mysig eller helt enkelt har ett bra budskap? 🙂

Annons:
Ford -57
2014-03-09 19:27
#1

Trissreklamen för nåra år sen va kul: "Du har hela helgen på dej", om ni minns den. Görsköj tyckte jag😂

Tarotstollan
2014-03-10 04:34
#2

Det var länge sedan det var någon kul reklam på tv. För det mesta tycker jag Ica reklamen är lite rolig för den byts ju i alla fall varje vecka men redan på onsdagen tycker jag den börjar bli tjatig.

Det värsta är väl när reklam som de använde  förra året kommer tillbaka efter lång tid. Såg något för några dagar sen som jag reagerade på och tänkte att den reklamen är ju över ett år gammal!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gasoline
2014-03-13 19:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ica reklamen gillar jag, Swich reklamen med EPAn gillar jag. 

Sedan finns det en reklam för någon resebyrå eller något resevaccin där det står några barn i ett TV, bland de barnen finns en kille som står och jazzar, jättemysig reklam!

Sedan fanns en reklam för en tid sedan (för IKEA eller någon sängtillverkare, eller om det var att man skulle spara el - typ eon. minns ej) där man ser en säng och ett stort täcke. Väckarklockan ringer och hundar, barn och föräldrar väller ut ur täcket. Den var supermysig ❤️

Jerrytherabbit
2014-03-20 21:24
Tarotstollan
2014-04-09 20:41
#5

Det går en kul reklam just nu för Rynkebys juice med den dansande orangutangen. Den ser helt galet rolig ut tycker jag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: