Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 741 ggr
monstermash
1/31/14, 6:34 PM

Tack för allt!

Nu har jag avsagt mig som värd inne på TV, och vill bara på att tacka er fantastiska medlemmar som hjälpt till under året som varit. Jag blev Medarbetare januari 2013 när sajten höll på att dö och stod ensam som ansvarig för sajten tills april 2013 när jag skrev på avtalet om att bli Sajtvärd. Det var ett av de roligaste besluten jag tog under det gångna året och det har varit tufft med aktiviteten många gånger, men vi har alltid kommit igen.

Så ett drygt år fick jag med sajten innan livet tog en annan vändning och det blev dags att avsluta som Sajtvärd

Stort tack till alla som hjälpt till med sajten! Är ni intresserade av att bli Sajtvärd så kontakta Niklas eller någon annnan bakom iFokus nätverket! 🌺 Jag hjälper gärna till med stöttning och tips och råd, men TV förtjänar en Sajtvärd som har tid för forumet ordentligt och det har jag inte i dagsläget. 🎈

/Louise

Annons:
gromar1942
2/5/14, 4:44 PM
#1

Tack för ditt fina arbete här på sajten monstermash

Aktion, historik, fantasi. Ja allt finns på Vilda Västern iFokus

monstermash
2/5/14, 5:09 PM
#2

Tack för dina vänliga ord! 🌺

monstermash
2/5/14, 6:20 PM
#3

Jag ser att det är du som är den nya sajtvärden, hojta till om du vill ha hjälp eller så. I någon låst tråd ska det finnas information om vilket datum sajten skapades och liknandes… Kan vara kul att veta. 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: