Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1298 ggr
The-a
11/30/13, 10:59 PM

The Walking Dead

Hejsansvejsan! 

Imorgon (söndag) kommer det ännu ett nytt avsnitt av The Walking Dead! Men jag ser på programmet någon dag efter eftersom vi tittar via dremfilm och ibland swefilmer. Vad tycker ni om det som hänt hittills i säsong 4? Jag tycker det är så läskigt att guvernören är tillbaka😭 Han är verkligen en hemsk karaktär,  när han bara dök upp igen, så trodde jag han hade blivet snäll eller något. Men sedan så, ja. Usch. 

Vad tycker ni om säsong fyra av The Walking Dead? Vem är eran favorit karaktär?

Själv så vet jag inte vem om är min, tycker själva ''Huvudgänget'' är viktiga allihopa! :3

Annons:
farido13
11/30/13, 11:09 PM
#1

när börjar den och vilken kanal visas den.

The-a
11/30/13, 11:14 PM
#2

Det går klockan 22.00 på söndagar, men på någon engelsk kanal tror jag. Jag tycker det är smartast att titta på följande hemsidor:

Dreamfilm.se eller Swefilmer.se

Gratis streamade filmer/serier, de kommer upp på måndagar eller tisdagar med svensk text m.m. De tidigare säsongerna finns på de hemsidorna också!

Men finns även på typ Netflix.se som dock kostar 99kr månaden.

(;

Gasoline
11/30/13, 11:22 PM
#3

Älskar den serien, har alla tillgängliga säsonger på dvd :-)

The-a
11/30/13, 11:24 PM
#4

Funderar på att önska mig dvd box typ i present eller julklapp (: 

Vem är din favorit person? (:

nottheonly
12/1/13, 12:58 AM
#5

Jag tycker säsong 4 är bra, den är spännande och jag är alltid lite nervös innan jag ska kolla för att man inte vet om det är någon som kommer dö eller inte. Hatar också the Governor så jag hoppas att han dör så fort som möjligt 😉 och jag har alla tillgängliga säsonger på DVD i min seriesamling 🙂

Min favorit är Daryl😍

The-a
12/1/13, 9:05 PM
#6

DARYL❤️    älskar honom so badly :(

Annons:
Gasoline
12/29/13, 7:45 PM
#7

Idag har väl säsong 4, om jag inte missuppfattat något? Någon som ska se den?

Upp till toppen
Annons: