Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 712 ggr
Jess89
2013-10-03 13:28

Premiär: Marvel's agents of s.h.i.e.l.d

"Agent Phil Coulson sätter ihop en liten grupp specialagenter, särskilt utvalda ur den internationella brottsbekämparorganisationen S.H.I.E.L.D.

De har i uppdrag att utreda nya underliga företeelser som dyker upp runt om på planeten Jorden.

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. börjar med att Agent Phil Coulson sätter ihop en liten grupp specialagenter, särskilt utvalda ur den internationella brottsbekämparorganisationen S.H.I.E.L.D. Tillsammans har de i uppdrag att utreda nya underliga företeelser som dyker upp runt om på planeten Jorden och skydda de vanliga mot det ovanliga och det naturliga mot det övernaturliga. Teamet består av agent Grant Ward, specialutbildad i stridsteknik och spionage; agent Melinda May, pilot och kampsportsexpert; agent Leo Fitz, extraordinär ingenjör; agent Jemma Simmons, geniförklarad biokemist, samt nybörjaren Skye som är en lovande hacker."

Premiär: torsdag 3 oktober klockan 21.00 på kanal 5.

Källa

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Leffe
2013-10-03 20:37
#1

Missar första avsnittet tyvärr

[Mustangcab]
2013-10-03 22:21
#2

Dessvärre jag också annars gillar jag kriminalare.

nottheonly
2013-10-03 23:24
#3

Åh! den här serien är jag verkligen peppad på att följa- tyckte verkligen om första avsnittet, verkar vara en serie i min smak 😃 och jag är glatt överraskad att 5an har premiär bara 1 vecka efter USA!! 👍

AnnaMoonshadow
2013-10-04 07:45
#4

det var helt okej även om man måste ha förståelse att Marvel-filmerna får mer pengar än serien och alltså är lite mer välarbetade 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: