Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2139 ggr
[Nathalie62]
2013-09-25 15:36

Under the Dome

Någon som har följt denna serie?

Tycker den är kanonbra 😃tyvärr vart det bara 13 avsnitt i första säsongen och nästa (säsong 2) börjar inte förrän 2014, drygt och vänta på något så länge 😡

Under the Dome

Annons:
Allamej
2013-09-25 15:38
#1

Jag har och den är helt underbar, äkta Stephen King!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

juliahhl
2013-09-25 17:06
#2

Också sett hela första säsongen. Den är ganska bra, och jag kommer definitivt se nästa säsong!

[Nathalie62]
2013-09-25 17:52
#3

#1, Ja han är duktig 😃

#2, Bara hoppas man kommer ihåg det, annars får man se om dom igen ha ha😛

juliahhl
2013-09-25 19:47
#4

#3 Haha precis! Det är det jobbiga med att följa serier från början, man får vänta så sjukt länge mellan säsongerna :P

nottheonly
2013-09-25 20:28
#5

Jag har också följt serien nu under sommaren och jag gillar den! Och tanken på att Stephen King har skrivit boken som serien är baserad på gör det nästan ännu bättre, haha - dock enligt många som har skrivit på deras FB sida påpekat att serien och boken inte är speciellt lika. Själv kan jag inte uttala mig eftersom jag inte läst boken 😛 

Men det ska bli roligt att det blir en säsong två! I början var det ju tänkt att det bara skulle bli en mini-serie och det hade kanske räckt, vi får se om de lyckas lika bra med säsong 2 😉

[Nathalie62]
2013-09-25 20:39
#6

Har inte heller läst boken så kan inte säga mycket om det 😛men jag tror säsong 2 blir lika bra som den första eller jag hoppas det i alla fall, åtminstone få svar på frågorna  😃

Annons:
nottheonly
2013-09-25 20:46
#7

Ja det ska bli spännande att se! dock så är det ju lång tid kvar till säsong 2 😕

Allamej
2013-09-25 22:40
#8

Han har ju inte bara skrivit den, han regigerar den också så den har hans godkännande till skillnad från S. Kubricks version av the Shining. King gillade inte den alls utan vart betydligt nöjdare med den senare miniserien.

Han skriver skräck men när det ska sättas på den vita duken, oavsett storlek vill han ha mjukare övergångar och mer detaljerade beskrivningar av personerna.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

AnnaMoonshadow
2013-09-26 08:02
#9

Jag fick lust att se den nu, när ni alla säger att den är bra 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Allamej
2013-09-26 09:15
#10

Watch it! Waaatch iiiit!👻

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[Nathalie62]
2013-09-26 12:04
#11

#9, Gör så, tror inte du lär ångra dig 😃

Upp till toppen
Annons: