Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1342 ggr
monstermash
8/31/13, 11:03 PM

September - Kriminalmånad

Nu står det klart att temat för tema månader september blir kriminalserier som ni medlemmar själva röstat fram! Stort tack till er som deltagit i undersökningen.

Första artikeln i serien är numera publicerad, och här hittar ni den.

🌺✨🎂🏆

Annons:
Jess89
8/31/13, 11:12 PM
#1

Intressant! 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Leffe
8/31/13, 11:20 PM
#2

Problemet med krim-serier är, tycker jag, att de går i repris huller om buller på varenda kanal så man vet inte vad man tittar på. Var sänds nya avsnitt? Jag kan komma in för första gången på en serie och den är ganska bra. Sedan kommer jag på en vecka senare att jag ska se nästa, men glömt vilken kanal det var. Hittar den då på två eller tre kanaler. Går in på en och det är en gammal repris. Ja sedan blir det inget mer av den serien.

monstermash
8/31/13, 11:24 PM
#3

Jadu Leffe, det är livets stora gåta… ;-) Skämt å sido, visst är det så. Man tappar kollen på vilka säsonger man ser på och ser dem i fel ordning eller så går flera säsonger samtidigt men olika tider… Krångligt det där.

De flesta krimserier visas ju bara i repriser nu dock.

Tarotstollan
8/31/13, 11:30 PM
#4

Följer jag en serie som går på flera kanaler, brukar jag ha en fusklapp på  tvn så jag vet vad som är vad!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Leffe
8/31/13, 11:44 PM
#5

¤4 Jag brukar skriva fusklappar om det mesta jag ska göra. Problemet är att lapparna har en förmåga att försvinna eller så kommer jag på långt efteråt att det jag glömde fixa hade jag ju skrivit upp

monstermash
9/21/13, 12:58 AM
#6

Nu är månaden snart slut, gick fort. 🙂Tre artiklar har jag hunnit publicera ännu, yttligare en kommer någon gång i slutet av månaden (när som alltså…)

CSI Miami
CSI NCIS

Vi har även uppe röstning för temat för oktober.

Annons:
Upp till toppen
Annons: