Annons:
Etiketttv-serier
Läst 952 ggr
Jess89
7/1/13, 4:22 PM

Seriestart: True blood

I sommar kommer fjärde säsongen av True Blood att sändas på svt. Direkt efter kommer 5e säsongen och sändas.

"Den tredje säsongen av True Blood slutade med att Sookies vän Tara lämnade Bon Temps, Bill slogs med vampyrdrottningen och Sam sköt sin bror Tommy. Och viktigast av allt: Claudie tog med sig Sookie till älvornas land.

Fjärde säsongen inleds med att Sookie återvänder till Bon Temps, där mycket – minst sagt – har hänt. Det visar sig nämligen att Sookie varit borta längre än hon har förstått."

Seriestart 12 juli klockan 22.15 i SVT2 och SVT play

källa

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Tarotstollan
7/21/13, 8:40 PM
#1

Avskyr alltid att de tar så långa pauser mellan sändningarna, jag hinner glömma i stort allt som hänt och sen när de börjar igen fattar jag inte vad som händer hahaha. Det brukar ta 2-3 avsnitt innan jag är inne i serien igen!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jess89
7/21/13, 9:21 PM
#2

#1 jag håller med dig!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
7/25/13, 2:54 PM
#3

True Blood tappade jag bort mig i för länge sen. Får nog se om allt om det ska vara logiskt överhuvudtaget ;).

Jess89
7/25/13, 5:46 PM
#4

#3 jag får väl komma förbi med första boxen jag har när jag åker neråt i landet ;)

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
7/26/13, 10:36 PM
#5

#4 - Jag har ändå bara tv över helgerna i höst så jag hinner inte följa något, haha 😛

Jess89
7/26/13, 11:04 PM
#6

#5 Har du ingen egen dator? 🙂 Iof jag har tv men kollar väldigt sällan.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
monstermash
7/26/13, 11:16 PM
#7

#6 - Haha nä… Men jag har fyra egna datorer. 😉 Dock hinner jag fortfarande bara se serier på helgerna, datorn får inte så mycket uppmärksamhet i höst under vardagarna.

Jess89
7/26/13, 11:20 PM
#8

#7 Kanske bra det. Skolan är viktigare än dator/tv. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
7/26/13, 11:22 PM
#9

#8 - Kan inte påstå att det är skolan som tar mycket av datortiden, snarare kompisgängen. Bor man på internat har man roligare saker för sig än att sitta och se tv flera timmar i veckan, åtminstone prioriterar jag inte det högt. :)

Calcifer
8/9/13, 7:52 AM
#10

Det är synd att True Blood typ var bra de första fem avsnitten och sedan sakta har dalat ner ner ner. Tycker bara det är fånigt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: