Annons:
Etikettunderhållningsprogram
Läst 1005 ggr
monstermash
6/13/13, 7:38 PM

Artister på allsångerna

Både Allsång på Skansen, premiär 25 juni, och Lotta på Liseberg, premiär 17 juni, har nu gått ut med vilka artister som gästar dem i sommar. 😛

Lotta på Lisberg gästas av

17 Juni: Siw Malmkvist, Panetoz, Johnny Logan, Helena Paparizou

24 Juni: Robin Stjernberg, Bonnie Tyler, Anna Sise, Tobias Persson

1 juli: Larz-Kristerz, Eric Gadd & Thomas Stenström, Maria Mena, Alcazar. 

8 juli: Jill Johnson & Rascal Flatts, Tommy Nilsson, Dogge Doggelito feat. Rigo, Jasmine Kara

15 juli: Claes Malmberg, Oscar Zia, Brolle

22 juli: David Lindgren, Style, Maia Hirasawa, Patrik Isaksson, Tomas Järvheden, Anton Ewald

29 juli: Markoolio & Tobbe Trollkarl, ensemblen från SPÖK med upphovsmannen Björn Skifs, samt Lena Philipsson och Sussie Eriksson

5 aug: Danny, Margaret Berger, Mary N’diaye

Allsång på skansen gästas av

Program 1 - 25 juni:

Gyllene Tider, Zara Larsson, Passenger, Carola, Eric Ericssons kammarkör.

Program 2 - 2 juli:

Oskar Linnros, Amanda Jenssen, Lisa Nilsson, Yohio, Per Andersson, Kjerstin Dellert, Peter Jezewski.

Program 3 - 9 juli:

Håkan Hellström, Louise Hoffsten, Anton Ewald, Lill Lindfors, Skansens Ukuleleorkester.

Program 4 - 16 juli:

Miriam Bryant, Rikard Wolff, Danny Saucedo, Arvingarna.

Program 5 - 23 juli:

Stiftelsen, Magnus Uggla, B.U.S!, Robin Stjernberg, Rolandz, Brynof & Ljung, Nic Schröder.

Program 6 - 30 juli:

The Sounds, Kalle Moraeus, Sean Banan, Jonas Gardell, Lisa Miskovsky, Trio me´ Bumba.

Program 7 - 6 augusti:

Petter, Petra Marklund, Sofia Jannok, Lill-Babs.

Program 8 - 13 augusti:

Mando Diao, Kim Cesarion, Flying Bach, Edda Magnason

Annons:
Jess89
6/13/13, 7:47 PM
#1

Vad anser ni om artisterna som kommer och delta i år, Är det kanske några artister som lockar för att se programmet?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
6/13/13, 7:55 PM
#2

Det ser ut som jag kommer att gå till alla konserter på Liseberg just nu, eftersom det kommer många bra artister! De som lockar mest är främst Erik Gadd, Alcazar, Rascal Flatts och Patrik Isaksson. :) Jag bor ju nära också, så det blir nog fint.

Allsång på Skansen ska jag följa via tvn som vanligt dock. Ser fram emot framförallt Gyllene Tider, Petter och Stiftelsen.

Nu kommer min blandade musiksmak fram. Ska du se på det Jess?

Upp till toppen
Annons: