Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1637 ggr
monstermash
4/4/13, 6:12 PM

Hur ofta ser ni på TV?

Hur ofta kollar du på TV?

Annons:
Jess89
4/24/13, 4:42 PM
#1

Svår fråga, tror jag valde flera gånger i veckan. Men det går i perioder ibland tittar jag väldigt sällan på tv.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Saaara
4/24/13, 6:37 PM
#2

Jag har ingen tv men vi ska få tv nu i helgen å då ska jag kolla på tv. X) På vardagar ser jag aldrig på tv eftersom jag bor på internatskola.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

monstermash
4/24/13, 8:53 PM
#3

#2 - Visst är det tomt på skolan utan tvn? Visst, vi har ju två i pentryna men de är alltid uppbokade. Dessutom vill man ju inte sitta där och se på tv. 😮

[Tilde]
4/25/13, 3:15 PM
#4

Kollar på TV varje dag. Sambon och jag brukar ta middag framför komediserier. 😛 Sen ser vi ofta film om kvällarna.

Tarotstollan
4/25/13, 7:50 PM
#5

Jag tittar på tv varje dag, oftast mellan 19-04.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Frosstis
4/28/13, 2:01 PM
#6

Tittar inte på TV. Mina serier finns på datorn :) Men nu kommer nästa avsnitt inte förrän juni.. dock har jag en tv i mitt rum som bara tar plats :P

Annons:
monstermash
4/28/13, 3:09 PM
#7

#4 - Middag framför tvn kör vi på här också! :)

VildaVittra
4/28/13, 3:31 PM
#8

Jag har ingen tv, inte heller någon antenn om jag nu skulle få för mig att skaffa en, men det är inte vidare troligt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[peter54]
4/30/13, 9:57 AM
#9

Jag tittar inte på TV varje dag och när jag tittar blir det oftast inte mer än ett program. Vi har just tagit ett principbeslut här hemma att skippa parabolen när avtalet går ut om två år. Då ska vi bara ha SVT och TV4.

🙂

monstermash
5/1/13, 3:33 PM
#10

#9 - hur kommer det sig? :)

[peter54]
5/1/13, 6:57 PM
#11

Vi tittar ganska lite på TV och utnyttjar inte TV-utbudet i förhållande till vad det kostar. Både jag och min fru avskyr reklam och tittar nästan enbart på SVT när vi ska titta på TV. Barnen kör mest spel och tittar inte på TV annat än nyheter och när vi ska se på någon hyrfilm.

🙂

monstermash
5/1/13, 11:42 PM
#12

Aha okej. :)

Upp till toppen
Annons: