Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1080 ggr
monstermash
3/27/13, 8:37 PM

OT - Påsk

Vad ska ni göra under påsken, firar ni det överhuvudtaget? :)

Annons:
Jessicahagstrom94
3/27/13, 9:56 PM
#1

På lördag morgon ska jag volontärjobba på katthemmet kl 09-14, sedan ska jag träffa min pojkvän :) annars har jag ingenting planerat. är liksom inget påskigt planerat, inga ägg att måla osv.. tyvärr!

Vi väntar kattungar från 2-3 katter på katthemmet, så kommer det kattungar kommer jag bosätta mig där under påsken, mer eller mindre..🐱

monstermash
3/27/13, 10:06 PM
#2

#1 - Vad roligt att volontärjobba på katthem! Jag har möjlighet att göra det 3-4 dagar i veckan hela våren om jag vill. Funderar fram och tillbaka på om det är en bra praktik att vara på katthem och måste veta det imorgon, hehe.. Vad får man göra? Skiljer ju lite från katthem till katthem, men så jag har koll iallafall.

Åh vad mysigt med kattungar. ❤️

Jess89
3/27/13, 10:20 PM
#3

Katthem låter intressant, var inne på samma spår. Tyvärr känns det som att det kostar mer än vad det smakar. Har en bit att åka för att komma dit och det kostar tyvärr lite.

Jag kommer att fira påsk hos morfar och mormor som vanligt. Hopps på att få lite köttbullar och räkor. 🙂

Glad påsk!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
3/27/13, 10:34 PM
#4

#3 - Jo, jag får ju dock gratis busskort utav skolan för att ta mig till praktiken så mig skulle det inte kosta något. Somliga har det bra! 😉

Glad påsk. ❤️

Jess89
3/27/13, 10:40 PM
#5

#4 Man kanske skulle gå i gymnasiet igen för att få busskort. Nej skämtosido, skulle inte vilja gå gymnasiet igen. Men det var ganska lyxigt att få busskort av skolan. Om jag inte finns fel funger inte busskorten under loven längre (i alla fall där jag bor).

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
3/27/13, 10:48 PM
#6

#5 - Ingen aning, men jag ska inte ha praktik under lovet så det är skitsamma för mig. 😃

Annons:
Jessicahagstrom94
3/28/13, 11:36 AM
#7

#2 Det är underbart! Man får mocka, mata och ge vatten.. sedan är det lek, lek och mera lek och en massa gos! :D Alltså gör det! det är inget annat än underbart att umgås med en hel drös katter! 

Kattungarna föddes igår kväll och jag ska dit idag klockan 4 och fota och få titta på dem :D

UllaNo
3/30/13, 12:39 AM
#8

Dottern kommer sitta äta godis från sitt påskäg. Sedan kommer vi troligen kolla Sony Open tennisturnering i TV.

[MarthaS]
3/30/13, 2:46 PM
#9

Glad påsk. Kommer att ta det lungt hemma framför TV:n.

monstermash
3/30/13, 8:34 PM
#10

Idag var det påskmiddag hos min syster! Fullt liv med fem småbarn och då fattades det ändå två. ;P

Upp till toppen
Annons: