Annons:
Etiketttv-serier
Läst 3302 ggr
monstermash
2/17/13, 11:43 PM

Program ni OGILLAR

Kom igen nu, alla har vi några pogram som vi vägrar se på. Ni vet, dedär pogrammen man byter kanal på så fort de visas… Vilka pogram är det för eran del och varför?

Annons:
monstermash
2/17/13, 11:46 PM
#1

Jag avskyr Glamour! 😡Det värsta måste vara hur gammal serien är, men de hittar aldrig på något nytt. Alla ligger med alla, alla blir tillsammans med alla, byter partner, är otrogna, de är rivaler… Det är inte kul för det är allt som sker! Samma händelser men alla karaktärer byter namn. 😡

[peter54]
2/18/13, 8:10 AM
#2

Alla glassiga serier som Glamour och liknande, alla kockprogram, i alla fall de som omfattar något stressmoment, alla av samma genre med för fotomodeller eller musik. De programmen är fulla av pennalism.

Sedan avskyr jag program som Farmen och Robinson där man medvetet sätter ihop folk som man vet kommer att gå i clinch så att det blir bråk.

Spruca
2/18/13, 8:33 AM
#3

Tycker att Gäster med gester är väldigt jobbigt att titta på xD

Spruca

 

Nibu
2/18/13, 12:20 PM
#4

dolda kameran🤢

välkommen att titta in till mina gurumisars egen lilla hörna

http://amigurumilandet.blogspot.com/

monstermash
2/18/13, 1:15 PM
#5

#3 - Ohja, urtråkigt pogram.. Likaså med "Berg flyttar in".

moln50
2/18/13, 4:27 PM
#6

Alla program från UR🤢

Annons:
monstermash
2/19/13, 10:32 AM
#7

Vad kul det är att läsa vilka pogram ni inte gillar! 😛

[peter54]
2/19/13, 4:11 PM
#8

Alla program där man riskerar att få se Ernst Kirchsteiger eller Per Morberg 😮

Halvdansken
2/20/13, 10:39 AM
#9

Idol, x-factor och liknande. Big Brother, Gladiatorerna.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[Tuulikki]
2/21/13, 5:45 PM
#10

Program där de medvetet driver med folk eller får dem att "se dumma ut" för att det är så kallad bra TV. Ett exempel är väl Ullared :P

Rumblebee
2/22/13, 2:23 PM
#11

Alla program som innehåller bortskämda rika kvinnor (och män), så som kardashians och de svenska hollywood fruarna som exempel.
X-factor och liknande.
Big Brother och dess liknar, kom igen, ett par desperata, utseendefixerade miffon (ursäkta ordvalet) som gör vad som helst för att vara i tv.
Kort och gott… tittar absolut inte på någon slags reality serie eller ''talkshow'', med undantag för Extreme Home Makeover och Ellen DeGeneres.

Kan även tillägga att jag inte heller tittar på svensk tv så att säga. Tror aldrig jag har sett någon svensk tv serie jag funnit ens okej att se på

julolagus
2/23/13, 3:05 AM
#12

Alla Erik och mackans program, Jag stör mig sååååå hårt på dem två att det finns inte…

[peter54]
2/23/13, 12:47 PM
#13

#12 medhåll till 100%. Även de där två andra som kör liknande program, minns inte vad de heter, men en kille som jag tror heter som jag och en mörkhårig tjej utan normala spärrar i sitt beteende.

Annons:
Virvlan
2/23/13, 8:46 PM
#14

Farmen och ALLT med martin timell.. fyyy f*n..

[peter54]
2/23/13, 8:56 PM
#15

Nä, Martin Timell var bra tillsammans med Cissi Elwin som programledare i Bullen 1987.

😉

Virvlan
2/23/13, 10:00 PM
#16

Äntligen hemma…?

[peter54]
2/23/13, 10:49 PM
#17

#16 nej inte sån skit, jag snackar om programmet Bullen 😉

Virvlan
2/23/13, 11:15 PM
#18

Minns Bullen svagt. Han kanske var bra där. Men gillar inte honom nu alls. Speciellt inte när han ska försöka vara rolig i roliga videos.. ushh

[peter54]
2/23/13, 11:30 PM
#19

Apropå ingenting, varför står det "Pogram" i rubriken?

monstermash
2/24/13, 12:01 PM
#20

#19 - För att det finns många pogram man ogillar, liksom många tv-serier. Men att rubriken skulle heta "Pogram och tv-serier ni OGILLAR" skulle bli för långt. 🙂

Annons:
juliino
2/24/13, 12:59 PM
#21

Alla program med hollywood fruar eller ja där man följer fruar av något slag, Ullared och liknande program, Klarar inte av att se program med Gordon Ramsay. 🤮
En serie som jag spyr på när min syster kollar på är days of our lives! Överdramatisk serie där det hela tiden bara är problem och jag orkar inte kolla på det hrm..

[peter54]
2/24/13, 3:33 PM
#22

#20 Men jag menar inte rubriken som sådan, utan bara ordet pogram. För mig är "pogram" barnspråk, det var det jag menade, det både stavas och uttalas "program".

Annars får vi skriva om alla andra ord som börjar med "pro", så att det blir exempelvis "potest", "polog", "poblem", "posa" och så vidare.

😇

Johannez
2/25/13, 12:24 AM
#23

#21 jasså du, serien har till och med en egen iFokus. Något för dig kanske? 😂http://daysofourlives.ifokus.se/ 

#22 Kanske värden är smålänning? Hä utalas inte någa R!

Om jag skulle komma med ett eget förlag: "Hem till gården"  🤢

Fördomar är dumbommarnas förnuft.
François de Voltaire

monstermash
2/25/13, 1:48 AM
#24

#22 - Jag uttalar inte R särskilt mycket så ja, ibland blir det att något ord slinker in på min dialekt så att säga :) Men jag försöker hålla mig till rikssvenska, vore lite dumt om jag satt här och pratade om att "kränga maud" (äta mat) framför tvn. Men program eller pogram. Kanske borde försöka få in vanan att rättstava det. 🤔 

#23 - Nix, inte smålänning. 😃

[peter54]
2/25/13, 7:38 AM
#25

#23 Då kan jag tänka mig att det kan bli som när Bibi Langer en gång i tiden alltid avslutade sina radioprogram - "kvama vavandva" 😉

Eller om man ska säga till exempel "rasren", så det blir "asen" 🤪

julolagus
2/27/13, 7:18 PM
#26

#13
Fillip och Fredrik? Dem gillar jag!

Jess89
3/19/13, 10:06 PM
#27

sveriges roligaste klipp, Martin Timell är bara för mycket.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
dextrosol
3/19/13, 10:45 PM
#28

Robinson, Farmen och Big Brother är program som jag avskyr

[Tilde]
3/20/13, 8:37 PM
#29

HATAR Sam's bar och liknande program, som min sambo gillar! *dies of boredom*  Sen ogillar jag Kungarna av…-program och och och Svampbob fyrkant xD hahaha

#12 Jag älskar Erik och Mackan, tycker de är sjukt härliga och de får mig alltid att skratta❤️

Jessicahagstrom94
3/20/13, 8:38 PM
#30

Farmen, big brother, dom flesta how i met your mother, CSI.. tunnelbanan, criminal minds, Grey´s anatomy (vissa program duger), fiske, såna som letar hus…

Blanksteg
3/27/13, 9:33 PM
#31

Top Model, Idol, Bonde söker fru, Lyxfällan, och en massa fler.

julolagus
4/17/13, 9:56 PM
#32

#30 Jag BRUKADE gilla Grey's anatomy, men det har tyvärr spårat ur…

TjockaBerta
4/30/13, 9:28 AM
#33

AFV och den svenska motsvarigheten är program som får mig att byta kanal på en gång. Jag klarar inte av att se människor och djur ramla och göra sig illa.

>>>Malum domesticum<<<

Tarotstollan
5/1/13, 8:19 PM
#34

Alla sk. svenska humorserier, svenska serier överhuvudtaget och utslagstävlingar där folk måste förnedra sig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Johannez
5/2/13, 5:57 PM
#35

#34 Svenska serier kan vara katastrofalt dåliga men låt oss inte generalisera dem alla. Inte borde vi glömma de få guldkorn som finns bland all småsten: Tusenbröder, Lite som du, och Mäklarna för att ta exempel.

Fördomar är dumbommarnas förnuft.
François de Voltaire

Upp till toppen
Annons: