Annons:
Etikettmat-och-hälsoprogram
Läst 1965 ggr
monstermash
1/21/13, 12:30 AM

Matpogram

Vad tycker du om att det finns ett så brett utbud av matpogram på TV nu för tiden och vad ser du helst på?

Annons:
monstermash
1/21/13, 12:36 AM
#1

Själv tycker jag att "Hell's Kitchen" är lagom underhållande någon gång då och då. Annars är jag inte mycket alls för matpogram, och tillexempel "Laila bakar" eller "Jamie Olivers hälsosammaste rätter" klarar jag inte alls av. Är det andra matpogram än "Hell's Kitchen" byter jag kanal direkt. Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att se folk baka och laga mat! Förstår inte hur majoriteten verkar tycka det är intressant…

"Halv åtta hos mig" följde jag förr, men kollar extremt sällan på det nu för tiden. Tycker om berättarrösten och hela konceptet. Det är lagom mycket titta på när de lagar mat - men det händer mer än bara matlagningen. Dessutom brukar det vara kul recept med.

yoanna
1/22/13, 7:10 PM
#2

Jag är inte direkt ett fan av att se på matprogram överhuvudtaget. Men som du sa så går hell's kitchen att se på, det är inte roligt men det funkar om det absolut inte finns nått annat att se på. Halv åtta földe jag förut ett tag, men det kändes som att det förrändrades till det sämre efter ett tag. Och programet där per moberg lagar mat går också att se på, men det är inte heller så himla skoj längre Tungan ute

Halvdansken
1/24/13, 1:08 PM
#3

Sveriges Mästerkock ser jag faktiskt, fast att jag egentligen inte gillar de där utslagstävlingarna.

Håller med om Halv Åtta, det är inte lika kul längre.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Niiinah92
1/27/13, 9:34 PM
#4

Älskar matprogram så som masterchef, hells kitchen m.m.

Upp till toppen
Annons: