Annons:
Etiketttv-serier
Läst 3338 ggr
MoaL
1/29/12, 2:31 AM

Once upon a time

Vad tycker ni om serien "Once upon a time"? Glad

Personligen… älskar jag den! Skrattande

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
LaSadie
1/31/12, 12:04 PM
#1

Älskar den! Såg senaste avsnitten inatt, loooove it!!!

Majsi
2/4/12, 11:51 PM
#2

Är det så bra? Något man borde se då alltså? Flört

MoaL
2/5/12, 12:13 AM
#3

#1 Man önskar bara att man kunde få se mer än en timme åt gången. ^^

#2 Absolut! Skrattande En helt annan vinkling på de klassiska sagorna. ^^ Snövit är ju riktigt badass. Me like. Tungan uteFlört Hon kickar ju prinsen också, och är inte alls sådär fjollig som klassiska sagor ska ha prinsessor till. Du vet, handen som åker upp till munnen i en förskräckt flämtning-blahablaha - knäppelundast här. ^^ Och hennes dotter är minst lika tuff.
Och jag älskar Robert Carlyle, han som spelar Rumpelstiltskin/Mr. Gold. Fast, ähum, han ser betydligt bättre ut som Mr. Gold. Som Rumpelstiltskin ser han ut att vara smittad av någon riktigt läskig sjukdom, haha. xD

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

LaSadie
2/5/12, 12:10 PM
#4

Han är fantastisk! Helt underbar och gör rollerna såååå bra, främst som Rumpelstilskin :)

MoaL
2/5/12, 7:40 PM
#5

#4 Jag vet, han är urbra! Skrattande

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

lpe0604
2/13/12, 10:36 PM
#6

Jag verkligen älskar den serien gillar hur dom som satt en modern twist på sagorna och hur dom som är samman kopplade.

Annons:
[NoOrdinaryGirl5]
3/12/12, 8:01 PM
#7

Tkr den serien är skitbra!!!! :)

Och som ni redan sagt Robert Carlyle är sjukt underbar :D:D:D Älskar honom! Verkligen galet duktig på det han gör,

MoaL
3/15/12, 3:36 AM
#8

Jag längtar till ikväll, till nästa avsnitt. ^^ Jag är nyfiken på vem den där motorcykelsnubben är som kom i slutet av förra avsnittet.

Förresten, är jag ensam om att tycka att det var tragiskt att Sheriff Graham dog? :/

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

LaSadie
3/15/12, 7:11 AM
#9

Det var jättetrist att han dog :(

[NoOrdinaryGirl5]
3/17/12, 3:12 PM
#10

Sjukt sorgligt!! Lite ironiskt också . . . xD Liksom, han kom ihåg allting och vad händer? Han dör . . .

LaSadie
3/17/12, 3:30 PM
#11

Antar att ni inte sett de senaste som förra söndagen i USA. Det är så spännande och vill gärna diskutera men någon vad ni tror =)

fidojunior
3/31/12, 10:08 PM
#12

Tycker serien är jättebra, hade svårt att förstå i början men sedan när jag väl förstod så var jag fast haha. :P

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Nesslan
4/1/12, 6:00 PM
#13

Supermysig serie tycker jag :)

Annons:
Mantissa
5/2/12, 2:54 PM
#14

Gillar den, men tror den hade mer potential än vad den levt upp till. Lite barnslig ibland men klart underhållande.

Någon som vet när resgten av avsnitten i säsong 1 sänds? De ska ju vara 22 st men bara drygt hälften har visats i kannal 5 ännu.
(föresten ryktas det om att en säsong 2 är så gott som klar att få filmas)

Amee
5/5/12, 10:45 AM
#15

Jag tycker att det är dumt att de slutade sända de andra avsnitten på Kanal 5 plötsligt. Men någon sa att de gjorde så för att det var så mycket avsnitt så de splittrade dem. Förmodligen så kommer de andra avsnitten visas snart (hoppas verkligen det för OUAT är verkligen en bra tv-serie.)

LaSadie
5/5/12, 2:07 PM
#16

Det var ett tre veckors avbrott i USA som kanske är anledningen att de slutade sända ett tag.

UlrikaD
5/11/12, 12:47 PM
#17

Eller så "fuskar" man och kollar på nätet istället, där har 21 avsnitt släppts:)

Mantissa
5/11/12, 1:27 PM
#18

#17 jo om man har internet som inte är snigelsegt. inte ett alternativ för mig tyvärr

Mitralis
5/20/12, 7:49 PM
#19

Jag längtar också efter att de ska börja sända serien igen.
Skulle kanske kunna tänka mej att ladda ner, men jag vill gärna ha med text för jag hör lite illa och då är det lättare att hänga med om man får läsa.



UlrikaD
5/20/12, 8:09 PM
#20

Jag såg sista delen härom veckan. Och jag vill ha säsong 2 nu, genast och omedelbart!!!

Annons:
LaSadie
5/20/12, 8:51 PM
#21

Såg sista avsnittet i veckan med. Jättespännande =D

[Emma--]
5/24/12, 12:08 PM
#22

Sista avsnittet kändes lite sådär. :P men slutade ju lite spännande i alla fall.

[Thiah]
5/26/12, 8:40 PM
#23

jag ska just börja se denna serie, eran tråd har inspirerat mig Glad

Upp till toppen
Annons: