Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2083 ggr
[Scruffe]
1/11/12, 10:44 AM

Tips på serier?

Jag ÄLSKAR serier som Gossip Girl, Desperate Housewifes, Vampire Diaries, Nikita, Kyle XY, Pretty Litle Liars och Uggly Betty. "UB" och Kyle XY har jag tyvärr tittat slut på alla avsnitt redan och "DH" och ev. "GG" tar ju snart slut. Så, nu måste jag hitta nya serier att följa xD 

Någon som har tips på serier jag kanske skulle gilla?? :)

Annons:
[Moa-]
1/22/12, 4:39 PM
#1

White Collar är min nutida favorit, den tycker jag utan tvekan att du skall ge en chans! =)

[SweetRose]
1/22/12, 8:46 PM
#2

Gillar du vampire Diaries gillar du nog kanske True Blood!

[Scruffe]
1/23/12, 8:48 AM
#3

Tack för tipsen! Ska kolla upp dem direkt :D

[Moa-]
1/23/12, 10:44 AM
#4

Gör så! =)

yoanna
6/28/12, 2:47 PM
#5

Asså förut gick ju Dirty Sexy Money, men det var ju några år sen och jag tyckte alltid att det verkade så dåligt så jag tittade aldrig på det. Men sen laddade jag ner säsongerna och insåg att det var hur bra som helst och önskar att dom ska göra nya säsonger Cool

SimsBrooke
8/17/12, 10:54 PM
#6

Hart of Dixie är bra :D Har gått 3 avsnitt här i sverige men mycket mer i usa =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
[Scruffe]
8/26/12, 2:41 AM
#7

# 6 Jaha, har sett lite reklam om den. Är den bra alltså? Vad handlar den om? Kanske skulle vara värd att kolla upp :)

SimsBrooke
8/26/12, 10:08 AM
#8

#7 Rachel Bilson spelar Zoe Hart som är läkare i början får man se när hon tar examen från läkarlinjen hon hade både jobb och pojkvän men pojkvännen gjorde slut. 

Sen på examen kom det en man och erbjöd henne jobb i Alabama,

"I sommar är det premiär för Hart of Dixie där vi ser Rachel Bilson i huvudrollen som Zoe Hart, en målmedveten ung läkare som drömmer om en karriär som hjärtkirurg. När Zoe, efter fyra års AT-tjänstgöring i New York, inte får den tjänst hon önskar accepterar hon istället ett erbjudande från en Dr Harley Wilkes att driva en läkarpraktik i den lilla staden Bluebelle, Alabama. Men när Zoe kommer till Bluebell får hon reda på att Dr Wilkes har dött och att han lämnat sin del av praktiken till henne. Zoe upptäcker att det finns många som gärna ser att hon åker tillbaka till New York – bland annat Brick Breeland som driver den konkurrerande mottagningen och dennes dotter Lemon spelad av Jaime King"

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Johannez
9/22/12, 2:11 AM
#9

Måste hålla med om att desperate housewives och ugly betty var två riktigt bra serier! härligt att de fick ett värdigt slut och inte blev en av alla de som slutar mitt i.

Mina tips till dig som antagligen gillar samma tema på serie är:

One Tree Hill

Revenge

Fördomar är dumbommarnas förnuft.
François de Voltaire

julolagus
10/17/12, 10:00 PM
#10

Om du gillar tvd så kolla in The secret circle, den går på tvn nu men två avsnitt har redan gått!

Upp till toppen
Annons: