Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1653 ggr
Mitralis
2012-01-04 18:15

Homeland

Jag såg förra veckans avsnitt när Carrie Mathison hoppade in i Nicholas Brodys bil. Men jag hittar inte denna veckas avsnitt. Är det uppehåll?



Annons:
Mitralis
2012-05-20 19:51
#1

Någon som vet när det börjar igen?



walter
2012-05-22 03:41
#2

Om jag förstått rätt så gick det 12 avsnitt här tidigare i år och det var säsong 1.

Läser jag på denna sida och går in på säsong 2 så börjar det inte sändas nya avnsitt i amerika förrän den 30 sept. Så till sverige lär det nog dröja in någon gång på nästa år innan de börjar sända säsong 2 här. Ev att dom kanske sänder säsong 1 repris före.

hej

Mitralis
2012-05-22 14:24
#3

#2 Oj, vilket uppehåll Obestämd Då hinner man ju glömma bort vad det handlade om. Hoppas att dom sänder repris på det gamla så att man är med i matchen igen när det drar igång.



walter
2012-05-22 16:07
#4

Som jag förstår det så är det ju en helt ny serie och att den troligen spelats in lite vartefter den sänts. Så ibland blir det långa uppehåll då dom ska spela ytterligare avsnitt.

Var någon tv-serie förut som sändes här i sverige dom låg bara några veckor efter det sänts i usa vilket gjorde att ibland blev det uppehåll mitt i för det inte hade sänts i usa.

Sen att det står på sidan att den ska börja sändas den 30 sept igen är nog ingen garanti det beror nog på vad de hade för tittarsiffror i usa om den överhuvudtaget kommer sändas igen.

hej

Upp till toppen
Annons: