Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1201 ggr
Sophey
7/23/11, 11:04 AM

Jag behover en ny TV-show att folja

Jag har tittat igenom de flesta TV program och filmer och nu undrar jag om det finns nagonting intressant man kan titta pa dar ute.

Jag vill garna ha nagonting i stil med

  • True blood
  • The Vampire diaries
  • Harper's island
  • Ugly americans, Simpsons, Family Guy, Futurama, American dad

Medarbetare på matlust

Annons:
[Moa-]
7/27/11, 1:49 PM
#1

Jag rekommenderar varmt White Collar, en otroligt bra tv-serie, även om handlingen på pappret låter sjukt töntig med en brottsling som arbetar för FBI… Denna serie klarar dock av att undvika de värsta fallgroparna kring detta. Att huvudrollsinnehavaren Matt Bomer dessutom är sjuktsnygg gör ju knappast serien sämre!

TV11 sände just nu första säsongen, borde vara på avsnitt 3 nu, annars så ligger alla säsonger ute på nätet, inne på säsong 3 nu (säsong 2 är uppdelad i två delar).

Sophey
7/27/11, 9:40 PM
#2

Eftersom jag inte bor i Sverige blir det lite komplicerat att titta pa svensk TV sa det blir nog att vi tittar pa natet.

Jag ska kolla den serien! Glad

Medarbetare på matlust

[Moa-]
7/28/11, 9:03 AM
#3

Gör så! Har faktiskt aldrig hört någon som inte gillar denna serie, däremot har många fastnat… =P

[FruStein]
8/18/11, 10:08 PM
#4

Har du sett Cleveland Show och/eller The Boondocks? Svart humor som du lär gilla om du gillar Seth MacFarlane's andra serier.

Sophey
8/18/11, 11:13 PM
#5

Jag har kollat igenom The Cleveland Show och tycker finner det roligt. The Boondocks? Ska kolla lite nar jag far tid

Medarbetare på matlust

Upp till toppen
Annons: