Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 2407 ggr
Ebba-A
3/14/09, 11:00 PM

VAD HÄNDE NU DÅ?

Jag är förvånad, riktigt j*vla förvånad!

La Voix med Malena Ernman vann Melodifestivalen!

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Abico
3/14/09, 11:04 PM
#1

Ja, vad hände?! :O
Helt galet!

Hanna 

Creation
3/14/09, 11:06 PM
#2

Vad i h-vete? La Voix, av alla resterande bidrag?!
Jag fattar ingenting…
Nu tänker jag definitivt inte kolla på eurovision sen!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
3/14/09, 11:06 PM
#3

Det hade nästan känts bättre om Ugglas vunnit istället…
La Voix låter ju precis som den där "Vi börjar ooom igen":

Hanna 

Abico
3/14/09, 11:07 PM
#4

#2 - Vi kommer inte en att lyckas kvala in med den här *asg*

Hanna 

NettanLindholm
3/14/09, 11:09 PM
#5

den söög! XD

Creation
3/14/09, 11:10 PM
#6

#4 Nej verkligen inte…
Vi hade i alla fall haft en chans med Ugglas.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Annons:
Liss
3/14/09, 11:12 PM
#7

Som sagt, tyckte de var coolt att hon vann.. något unikt för en gångs skull! Inte för att Sverige någonsin vinner!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ebba-A
3/14/09, 11:12 PM
#8

Det är nästan s man skäms för att vara svensk.

Värd på Choklad iFokus

Cajza
3/14/09, 11:21 PM
#9

Det är en bra låt men det kanske är i fel forum. Eller så slår den till ordentligt i Ryssland, vem vet?

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

joooossan
3/14/09, 11:23 PM
#10

Tycker att det var betydligt bättre att denna gick vidare än att Måns eller typ Agnes skulle gå vidare. De är sådana låtar som smällter in bland mängden.

Denna sticker iallafall ut lite!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

elyse
3/14/09, 11:42 PM
#11

Jag tycker att den var bra och facit säger ju att speciella bidrag numera brukar vinna i Europa. Jag tror attt vi har störst chans med det bidraget som vann.

JohannaMax
3/14/09, 11:53 PM
#12

Vet inte vad jag ska tycka. Blev skapligt paff…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Dojdan
3/15/09, 12:06 AM
#13

Jag tycker inte alls om låten (förutom i början av den). Men jag tror att den kan ha en bra chans i eurovision.


Annons:
NettanLindholm
3/15/09, 1:12 AM
#14

ne usch! Jag gillar den inte alls :/ Jag hade hoppats på Måns eller EMD, men jaja. gjort är gjort ;)

Bättre denna än Ugglan iaf, för den var riiiiktigt dålig! :O

Taci
3/15/09, 1:18 AM
#15

#11, Dima Bilan var väl inte särskilt speciell förra året!? ^^

Alex
3/16/09, 6:04 AM
#16

Jag kan bara säga att det är fantastiskt. Äntligen har Sverige fattat att våran vanliga popmusik inte funkar i det här sammanhanget!

Det som är i stort sett viktigast är ju att sticka ut och märkas. Gör man inte det så har man ingen chans alls i alla fall. Så av finalisterna var ju hon klart bäst!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

sandra1977
3/16/09, 10:34 AM
#17

nä fyyy vilken gaphals!! o inte hörde man ju va hon sjöng heller!!

pryzze
3/16/09, 11:58 AM
#18

#10

"Tycker att det var betydligt bättre att denna gick vidare än att Måns eller typ Agnes skulle gå vidare. De är sådana låtar som smällter in bland mängden.

Denna sticker iallafall ut lite!"

Exakt inta om annat än att Måns låt var skitbra, men den kommer vara en av många andra bra låtar i samma stil.

//Pryzze

Enlitenfrisk
3/16/09, 1:20 PM
#19

Nej jag gillar inte alls henne, eller låten. Jag älskade uggla eftersom man kännde hennes smärta och hon gick rakt in i hjärtat tror vi hade haft större chans med henne ute i det stora. Marlena sjunger operan fint men resten av låten är urkass , tyvärr :/

elinn
3/16/09, 4:10 PM
#20

Jag satt fösrt med hakan i knät och funderade över vad som hänt men efter lite betänketid så tror jag att det här kan bli riktigt bra.

Men det är synd att folk inte längre röstar på det de tycker är bra utan det de tror att resterande länder kommer tycka är bra.

// ElinN

Annons:
Lagerquist
3/16/09, 7:45 PM
#21

#7, #16 Håller med!
Det lustiga tycker jag alltid när någon vinner melodifestivalen med folkets röster är att folket alltid tycks klaga, så blir alla någonsin nöjda? Svar nej Flört Jag själv tycker det är urkul att Malena vann, något nytt definitivt! Dessutom gillar jag Af Ugglas låt Snälla, snälla tyckte den var bäst av samtliga presenterade (även om jag också kanske inte riktigt kan se på henne när hon sjunger) och hon kom ju också tvåa!


Upp till toppen
Annons: