Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2337 ggr
[mia-38]
2/28/09, 1:07 PM

Family Guy

Vad gillar ni denna serie?
Tycker du att det är något för dina barn att titta på?

Jag anser att det är mer vuxenprogram och bara älskar serien. Stewie är suverän.

Annons:
kaningodis
2/28/09, 1:19 PM
#1

Jag tycker inte om den serien, den är så jobbig. Det är helt klart ett vuxenprogram tycker jag, med tanke på de sk skämten i den.

Kastanjegårdens Kaniner

SergeantHanna
2/28/09, 2:18 PM
#2

Det är väl ingen höjdare för barn att kolla på, det är ju utan tvekan en vuxenserie. Jag skulle nog inte orka med ett Family Guy-marathon på ett par timmar tror jag (lite som med Monty Python - det ska vara lagom dos för att man ska uppskatta det).

JA, Stewie är helt fenomenal!

Jag blir väldigt irriterad över att TV-bolagen är så ansvarslösa och sänder program på fel tider. Ännu värre än Family Guy tycker jag det
är att du kan se Sex and the City mitt på dagen!

Visst är det föräldrarnas ansvar att kontrollera vad deras barn ser på TV, men när är det är så tidigt så är det ju många lite större barn som har kommit hem från skolan, och sitter och kollar.

Dojdan
2/28/09, 2:33 PM
#3

Jag kan inte riktigt hitta det där nöjet att som vuxen människa titta på tecknade serier… hum..


Jenahbella
2/28/09, 2:50 PM
#4

detta e verkligen en serie som får mig att gråta av skratt :)

Jenahbella
2/28/09, 2:50 PM
#5

*dubbel*

Liss
3/1/09, 6:39 AM
#6

Family guy är hysteriskt kul! De är så dålig humor så man kan inte annat än asgarva! Mina favoriter är absolut Stewie och Brian!

De är nog en serie för mer vuxen publik, jaa!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
joooossan
3/1/09, 1:50 PM
#7

Jag tycker de är störtsköna! Flört

Josefinejumpforjoy.blogg.se

freddan94
3/3/09, 5:49 PM
#8

jag börjar ju bli vuxen (typ) fyller 15 i sommar och jag älskar det programmet (inte mer än simpsons). men jag tycker att det är lite för mycket för typ en 8 åring men är man 13 så kan man ju kolla. Det är bara vad jag tycker.

JohannaMax
3/3/09, 7:12 PM
#9

Inget för barn i varje fall.

Gillar dem inte, visst de är roliga ibland mest Brian o Stewie då men lite samma som Simpsons att man på nått sätt lyckas sitta framför tvn när det går ändå…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[LiisaDagger]
3/3/09, 10:16 PM
#10

Jag fullkomligt älskar Family Guy, det blir bara bättre och bättre för varje säsong! Slår Simpsons med hästlängder.

Bara för att det är tecknat behöver det inte vara för barn (man skulle inte sätta sitt barn framför t ex hentai) men det är ju inte menat som det heller.

elyse
3/3/09, 10:56 PM
#11

Jag förstår inte varför det finns de som envisas med att tro att allt som är tecknat är för barn! Family Guy är inte för barn, men jag tror inte att det är skadligt för barn att se det. Däremot måste underhållningsvärdet vara noll eftersom skämten inte är slå-nån-i-huvudet-med-en-påk utan mer verbala.

Upp till toppen
Annons: