Annons:
Etikettsport-på-tv
Läst 1303 ggr
Tatsja
3/7/09, 7:57 AM

TV4 Fakta

Älskar att se den kanalen, men samtidigt blir jag lite less på att de sänder repriser hela tiden. Tänker bland annat på "Små mirakel, Diagnos X  och smärtförlossningar".

Det går repris på repris. Varför kan de inte sända nya program. Ibland kan jag se på kvällen en repris från dagen och sen går den i repris dagen efter. Lite irriterande.

Annars tycker jag det är en jättebra kanal

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
Dojdan
3/7/09, 12:22 PM
#1

Ja, TV4 Fakta är en kanonkanal så länge man inte tittar på den för ofta.


Tatsja
3/8/09, 7:57 AM
#2

Detsamma gäller för discovery. Blir så less när man ser repris på repris. Sen säger de att nya avsnitt på den och den tiden och det visar sig vara repriser.

Diagnos X till exempel på Fakta, är repris.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Dojdan
3/8/09, 4:11 PM
#3

#2 Min pappa är en frälst Discovery-tittare. Han ser varje program hur många gånger som helst. Och sedsan sitter han och fyller i vad dom kommer att säga som ett jäkla eko.. haha.. Jag tror att han tycker om att se det igen för att liksom bevisa för sig själv att han lärt sig det efter senaste gången Skrattande


MariaG
3/8/09, 4:20 PM
#4

Gillar också tv4 fakta. Kan titta gätteofta, enda negativa är ju repriserna.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

joooossan
3/8/09, 5:42 PM
#5

Jag tycker också om kanalen! Mycket intressanta ämnen!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Tatsja
3/9/09, 6:15 AM
#6

Igår var det bra program på TV4 Fakta. Kvinnor bakom galler och sen Gestapo. Mycket intressant att se på.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
Gasoline
3/9/09, 4:18 PM
#7

Ja, när det är ständiga repriser så blir man otroligt trött. Men jag får sällan se på denna kanal, för min pojkvän hatar pogrammen som går där. Dessutom kunde det vara lite mer intressanta pogram istället för alla sjukhusdokumentärer och serier hela tiden. Ja, dom är intressanta, men inte hela tiden! Känns som typ discovery, där dom bara kan visa bil och tatueringspogram just nu, det känns så iaf.

Dojdan
3/9/09, 5:14 PM
#8

Gasoline, visa lite girlpower och roffa åt dig fjärrkontrollen där hemma Flört


Gasoline
3/9/09, 5:22 PM
#9

#8 Haha, han är iof nästan aldrig hemma, mest i garaget, men jag brukar inte heller vara hemma =P Får snällt kolla på hans bilpogram för det mesta. Haha, hmm….. =P Nej, jag får faktiskt kolla på nästan vad jag vill när han är hemma, förutom dokumentärer.

Dojdan
3/9/09, 5:45 PM
#10

#9 haha okej ;)


Tatsja
3/10/09, 7:52 AM
#11

Vilken tur att jag är ensam här då. Sonen har ju egen tv.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: