Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 2378 ggr
Dojdan
3/2/09, 8:52 PM

Familjen Annorlunda

Har ni tittat på det? Man får följa 3 olika familjer i deras vardag. Den ena familjen har 10 barn, den andra familjen har 8 barn (varav 3 tvillingpar) och den tredje familjen har 5 barn (Tre av dom är trillingar). Tror jag fått siffrorna rätt nu i alla fall. Hur som helst, man blir sjukt stressad av att bara titta på programmetm, men det är samtidigt väldigt underhållande.

20:00 på måndagar sänds det (alltså, om 10 minuter!)


Annons:
JohannaMax
3/2/09, 9:09 PM
#1

Jag har sett varje avsnitt!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Taci
3/2/09, 9:22 PM
#2

Jag tycker det är helt knäppt att skaffa 10 barn. Man kan omöjligtvis ge alla barn så mkt kärlek o uppmärksamhet de behöver från sina föräldrar, enligt mig.

Nej usch, det vill jag inte titta på :P

Pose-idon
3/2/09, 9:38 PM
#3

Jag tycker det verkar vara att väldigt jobbigt pogram enligt reklamerna man har sett… Alla verkar mest spinga omkring och skrika och bråka… Usch nej, sånt får man nog av i skolan >.<

//Elin

JohannaMax
3/2/09, 9:43 PM
#4

Jo det är lite rörigt med alla ungarna. De som jag tycker klarar det bäst är de med 10 barn faktiskt.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Dojdan
3/2/09, 10:06 PM
#5

Mina två fastrar har 11 barn var. herregud säger jag bara.. men de bor i norrland också, där finns det inte så mkt att göra ute i skogen ;)


elinn
3/3/09, 11:06 AM
#6

Jag tycker det är ganska fantastiskt att se hur dessa familjer får ihop vardagen. Men samtidigt kan jag inte fatta hur man kan skaffa så många barn. 5 barn tycker jag är på gränsen till för många men över det är totalt ofattbart för mig.

// ElinN

Annons:
Abico
3/3/09, 12:54 PM
#7

Jag såg första programmet men mamma satt och kommenterade och kritiserade allt hela tiden så jag orkade inte se nästa avsnitt ;)

Hanna 

Oriel
3/3/09, 12:59 PM
#8

Jag såg lite och tyckte att det var lite jobbigt att ha så många barn xD

-' Rebecca Johansson

 

kaningodis
3/3/09, 8:34 PM
#9

Jag såg på det i ca 5 minuter sen klarade jag inte av att se på det något mer…

Varför man ska skaffa så många barn förstår jag inte!? :S Jorden är ju redan överbefolkad…

Med andra ord så var det inget program för mig ;)

Kastanjegårdens Kaniner

Abico
3/3/09, 8:59 PM
#10

#9 - Det var väl någon som var allergisk mot preventivmedel?

Hanna 

JohannaMax
3/3/09, 9:19 PM
#11

Ja tiobarnsmamman var allergisk

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JohannaMax
3/3/09, 9:20 PM
#12

Undrar hur hon gjorde när hon var otrogen…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Taci
3/3/09, 9:57 PM
#13

#10, allergisk mot ALLA preventivmedel..? :S

Man behöver ju inte skaffa 10 barn för det heller..

Annons:
Dojdan
3/3/09, 10:04 PM
#14

Kondom?


elyse
3/3/09, 10:59 PM
#15

Pappan till trillingarna måste ha nån OCD-sjukdom - stackars barn som inte ens får äta själva! Nej, jag kunde inte titta längre efter det, blev bara så arg…

Dojdan
3/3/09, 11:17 PM
#16

#15 Jag satt och berättade om pappan till trillingarna för min sambo igår. Jag tycker att hela den familjen verkar väldigt speciell. Allt är perfekt och alla saker ska vara på sin rätta plats. Inte spilla eller stöka till där inte. Och att barnen inte ens får äta själva för att inte spilla, det är tragiskt. Sen vet man ju å andra sidan inte om det är så extremt som det verkar i TV.


Abico
3/3/09, 11:34 PM
#17

#13-#14 - Tror hon var allergisk/ känslig mot gummi också?
Men jag minns inte så bra så jag ska inte slänga ur mig en massa grejer utan att vara säker ^^

Hanna 

elyse
3/3/09, 11:38 PM
#18

#16 Barn kan få OCD-störningar av att veta att de inte får kladda. Jag förstår inte varför alla inte kan äta tillsammans. Nej, istället sitter föräldrarna och bara tittar på barnen när de äter. Så gör man ju inte ens i förskola när det kan sitta upp till 5-6 barn vid ett bord och pedagogen äter ändå lunch tillsammans med barnen.

Dojdan
3/16/09, 8:47 PM
#19

Nu börjar strax ett nytt avsnitt, jag sitter bänkad!


Upp till toppen
Annons: