Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1361 ggr
Dojdan
3/22/09, 1:42 PM

Ikväll på TV (22/3)

Det verkar finnas en hel del roligt att titta på under kvällen. Kl 20:00 är det ju såklart Mia & Klara somm är i farten på SVT1 och direkt efter det så är det bara att zappa över til TV4 för att se Robert Gustafsson, Annika Andersson, Per Andersson och Henrik Dorsin i Parlamentet! Henrik Dorsin är ju het just nu med sitt Tingelingande.

Om man hellre ser lite tävlingsunderhållning så har vi ju Wipeout på Kanal5 kl 20:00. Det är tätt följt av Sanningens ögonblick på samma kanal.

Även musikälskarna har något att titta på, kl 19:00 kommer nämnligen Singing bee på TV3. Och efter det, kl 20:00, så är det bröllop som står i centrum i Vårt bröllop i era händer.

Om man vill avrunda helgen med en film så sänds dramakomedin I hennes skor med bland andra Cameron Diaz på TV3 kl 21:00. Och som vanligt har vi även en deckare att se på söndagskvällarna, Beck - i Guds namn sänds kl 21:00 på TV4.

Ja, det finns som vanligt mycket att välja på om söndagskvällarna. Jag är väldigt splittrad över vad jag ska titta på. Men 21:00 blir det nog ändå Beck som vanligt! Vad ska ni se?


Annons:
JohannaMax
3/22/09, 6:01 PM
#1

Beck!!!!!! Inga palner på att missa det!Tungan ute

Parlamentet blir det nog med sen har jag inte planerat nått mer

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Dojdan
3/22/09, 6:02 PM
#2

Okej.. Ja, jag vill se bröllopsprogramet också!


Strumpa
3/22/09, 6:30 PM
#3

Wipeout blir det här iaf :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

moondancer
3/23/09, 12:36 AM
#4

idag blev en ganska lång tv-kväll för att vara mig. Började med att se Djursjukhuset (Anders ''Ankan'' är för sjukt underbar), följt av Merlin. Sedan bort från TVn ett tag för att komma tillbaka till Parlamentet följt av Beck. Nu får vi se vad som finns på TV som man kan se innan man somnar:D

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Hoppfull
3/23/09, 11:55 AM
#5

Hehehe, tänkt så olika det kan vara… på söndagar hyr vi nästan alltid film eftersom vi tycker att det som erbjuds på de kanaler vi har (1,2,4,6) är bedrövligt dåligt! Men så är vi extremt trötta på den typen av underhållning alla dessa program erbjuder med. Vi går upp så pass tidigt (och är så gamla) på måndagen, så vi pallar inte att se fyrans söndagsfilm, annars brukar de ju vara helt okej. Som tur är kan vi hyra film billigt på vårt Ica Nära så en film är perfekt på söndagskvällar Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

isa
3/23/09, 4:42 PM
#6

#5 Får ni också hyra för 19Kr dygnet ? Det får jag på min Ica-nära.

Annons:
Upp till toppen
Annons: