Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2994 ggr
Yaeko
4/3/09, 2:24 PM

Desperate Housewives (utan spoilers)

Här diskuterar vi tv-serien Desperate Housewives!
Men till skillnad från den andra tråden om DH så får man inte spoila om något som inte har hänt!

Här skriver vi alltså om avsnitten som har varit (i svensk tv).

Annons:
Abico
4/5/09, 3:43 PM
#1

Härligt ^^ Nu slipper jag oroa mig för att läsa spoilers :P

Hanna 

Yaeko
4/6/09, 1:26 PM
#2

Haha jaa ^^ fast lite synd eftersom det verkar vara fler i den andra tråden :( Vi är mobbade…

elinn
4/6/09, 2:35 PM
#3

Jag skrattar varje gång jag ser serien, oavsett om det är ett gammalt avsnitt eller något jag inte sett tidigare.

Som i senaste avnittet när Susan och Edie blir inlåsa, fy vad roligt det var =)

Abico
4/6/09, 2:48 PM
#4

#2 - Haha ;) Men vi har ju det goda kvar - dom har ju redan tjuvkikat på serien *s*

#3 - Jag som trodde att dom skulle hitta ett lik eller något i källaren, men nähä :P Dom skulle visst bara sitta och prata.

Hanna 

kaningodis
4/7/09, 2:53 PM
#5

#2 Nej, du har missuppfattat det…det är de som är mobbade ;)

Är det någon mer än jag som fattar vad Dave har för koppling till Mike? Eller har alla redan listat ut det? :P

Kastanjegårdens Kaniner

Abico
4/7/09, 3:18 PM
#6

#5 - Jo, jag är rätt säker på kopplingen där - förutsatt att jag minns allt rätt :P

Hanna 

Annons:
Yaeko
4/7/09, 4:16 PM
#7

#5 Så kan man också se det ;)

Jag tror att jag vet vad dom har för koppling, eller är ganska säker på det :) Men jag kanske inte ska säga om folk inte vill veta (det skulle ju vara en spolierfri tråd)

AnneN
4/7/09, 5:42 PM
#8

#5 det listade jag ut ganska snabbt.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Abico
4/7/09, 10:42 PM
#9

Vad nu?! Inget Desperate Housewives idag? Har jag missat något eller :/ Det är väl ingen männska som vill se ishockey hellre än att få reda på vad som händer på Westeria Lane?

Hanna 

Yaeko
4/7/09, 10:58 PM
#10

Skrikandes Gaah, hata hockey!!! Ingen vänner eller DH idag, riktigt taskigt… Nu måste man vänta en vecka till, fy… Tur att Greys är imorn iaf (om inte det blir inställt…)

kaningodis
4/7/09, 10:59 PM
#11

#9 Jag skulle precis kasta mig in i duschen för att se på DH men såg på tvplaneten att det var ishockey istället….jag hade längtat hela dagen på att få se på DH… =(

Nu måste vi vänta en hel vecka tills nästa avsnitt!Gråter

Kastanjegårdens Kaniner

Abico
4/8/09, 12:43 AM
#12

Fick sitta och titta på House istället, märks att jag missat en säsong eller något. Vart tog alla karaktärer vägen? >.<'
Funderar på att sätta mig och titta på några DH Säsong 2 avsnitt bara för att *s*

Hanna 

elinn
4/8/09, 12:12 PM
#13

Jag har nog också listat ut kopplingen mellan Mike och Dave. Men vill heller inte säga något ifall det finns dem som inte vill veta.

Hade också sett fram emot att få se nästa avsnitt igår men där blev jag lurad. Får väl hålla mig till nästa vecka *suck*

Men å andra sidan fick jag uppögonen för ännu en bra serie som går samtidigt som DH fast på 3:an, The Mentalist.

Tur jag fick en inspelningsbar dvd i födelsedagspresent så nu kan jag följa båda serierna =)

Annons:
kaningodis
4/13/09, 11:36 PM
#14

Glöm inte att det är dubbelavsnitt imorgon!

Alltså 2 timmar Desperate HousewifesSkrattande

Kastanjegårdens Kaniner

Abico
4/14/09, 12:04 AM
#15

#14 - Haha, det hade jag ingen aning om ^^
Men inte mig emot!

Hanna 

Yaeko
4/14/09, 12:53 AM
#16

OJOJ! Två timmar! :O Måste se till så jag inte glömmer bort det bara. Börjar det en timma tidigare eller är det en timma efteråt? Någon som vet?

Abico
4/14/09, 4:59 PM
#17

21.00-21.55 står det på kanal5's hemsida, men Ugly Betty har premiär 20.00 så innan det kan det ju inte börja iaf. :)

Hanna 

kaningodis
4/14/09, 5:03 PM
#18

Japp, det andra avsnittet börjar kl 22.00, alltså så slutar det kl. 23.00. Desperate Housewifes: 21.00-23.00 Skrattande

För min del så blir det 3 timmar eftersom jag ska kolla på Ugly Betty också =P

Kastanjegårdens Kaniner

Abico
4/14/09, 6:04 PM
#19

Tur att jag har sovmorgon på onsdagar ;)

Hanna 

Yaeko
4/14/09, 8:02 PM
#20

#18 Tur att man har påsklov! ;D Någon som vet om det är samma med Greys imorn? Man kan ju alltid hoppas!

Annons:
Abico
4/15/09, 1:08 AM
#21

Jag gillade verkligen de första av avsnitten ikväll, det andra var också bra iof. :P

Hanna 

Link-
4/15/09, 2:07 AM
#22

Jag gillade också det första. Missade att det var 2 :(

Yaeko
4/15/09, 12:46 PM
#23

Åh, avsnittet om Eli var verkligen bra! Storbölade på slutet, haha ^^

Om avsnitt 2 säger jag bara - TACK BÖGARNA! :D

AnneN
4/15/09, 1:50 PM
#24

Jag lyckades missa DH igår Rynkar på näsan Någon som kan uppdatera mig om vad som hände?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lisette
4/15/09, 7:49 PM
#25

zappade förbi hemmafruarna igår. är det repris nu eller? jag ser amerikanska avsnitten så jag är lite lost på var sverige befinner sig nu.

Yaeko
4/15/09, 8:33 PM
#26

#25 Nix, men du kanske såg en del ur det första avsnittet? Då visades flashbacks men det är nya avsnitt (iaf i Sverige)

lisette
4/15/09, 11:30 PM
#27

#26 lynette satt och spydde på toan och sa att hon hade tänk börja jobba igen.

Annons:
Yaeko
4/16/09, 12:59 AM
#28

#27 Ja, det var när hon väntade ett av sina barn ^^

kaningodis
4/22/09, 11:45 PM
#29

Ehm, var det det någon som såg gårdagens program och även eftertexten och hörde vad "programpresenteraren" sa?

Hoppas att jag hörde fel…för det han sa gjorde mig väldigt asförbannad. Han kan väl inte avslöja sånt innan det har hänt?!Skrikandes Han borde få sparken!

Kastanjegårdens Kaniner

Yaeko
4/23/09, 12:23 AM
#30

#29 Nej jag hörde inget (eller så hörde jag det men det kopplade inte ^^) Men vad dåligt om han avslöjade något :(

Du får inte säga vad det var bara!!

Abico
4/28/09, 7:04 PM
#31

#29 - Ja, det var riktigt kasst att han avslöjade vad som skulle hända >.<

Hanna 

Abico
4/29/09, 12:30 AM
#32

Det är otroligt ^^ Gång på gång får man reda på att det kommer begås ett mord och så är det ingen viktig person som dör ;) Usch.

Hanna 

kaningodis
4/29/09, 4:59 PM
#33

#31 Ja, jag fattar inte hur han får jobba kvar på kanal 5?! När han endå håller på så kan han väl lika bra berätta resten av serien och vad som kommer att hända (inronisk)….åh vad arg jag blir!

Kastanjegårdens Kaniner

Abico
5/5/09, 11:56 PM
#34

*yay* Snart dör nog Mike hoppas jag ;)
Eller så tar Dave Katherine först… För jag har fått intrycket av att han vill att Mike ska lida, och om han dör så lider han ju inte så mycket.

Hanna 

Annons:
kaningodis
5/6/09, 12:07 AM
#35

#34 NEJ, inte Mike! :)

Jag vet ju redan vad som kommer att hända pga. en viss idiot som jobbar på kanal 5 som jag ska stämma efter jag har sett ett visst avsnitt…

Kastanjegårdens Kaniner

MalinJohanzon
5/24/09, 7:26 PM
#36

bra att mike klarade sig än så länge, hoppas ingetnhänder någon.. vrf skulle edie dö :'(???

Abico
5/27/09, 12:18 AM
#37

Oj, oj vilket avsnitt - jag skrattade nog genom alltihop *s* Riktigt underhållande.

Men på slutet Förvånad Dave får inte skada MJ!

Hanna 

elinn
5/27/09, 3:06 PM
#38

Jag tror inte att dave kommer att ge sig på MJ men däremot Susan. Men jag tror inte hon kommer att dö eftersom Edie just gjort det. Jag tror de kommer avslöja Dave och att han åker dit precis när han är på väg att döda Susan. Det är min teori =)

Yaeko
5/27/09, 4:34 PM
#39

#38 Det tror jag med. Två hemmafruar dör nog inte under samma säsong :P

Pedro
5/30/09, 12:12 AM
#40

Men grejen är ju att han kommer döda någon i hennes närhet för att hon ska känna samma smärta som honom? Så hade han ju tänkt för Mike eller hur? Så då borde det ju bli MJ Gråter

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Yaeko
6/14/09, 11:56 PM
#41

Okej… Jag missade DH i tisdags och reprisen idag!!! Gråter Och så var det säsongsavslut också, visst?

Så kan någon förklara vad som hände. Jag vill veta allt!

Annons:
Abico
6/14/09, 11:57 PM
#42

#41 - Det är säsongsavslutning på tisdag, tror jag. Det skulle vara dubbelavsnitt :)

Hanna 

Yaeko
6/15/09, 12:01 AM
#43

Är det?! Skrattande Ååh, nu är min dag räddad! Grey's anatomy hade väl säsongsavslutning sist så jag trodde DH också hade det. Hoppas jag har fel om Greys också för jag är inte helt säker där heller :P

Wilse18
7/13/09, 2:39 PM
#44

Dubbelavsnittet på slutet var det bästa dom gjort hittills tycker jag.. eller nä det 100:e avsnittet med eli scruggs var nog bäst Skrattande

Ja skapade en  ny tråd om DH, men jag såg inte att denna fanns.. förlåt =)

lisette
7/13/09, 5:09 PM
#45

#44 det avsnittet tyckte jag var totalt värdelöst. vad var så bram ed det?

Wilse18
7/13/09, 6:01 PM
#46

Nä men man fick liksom se hur saker och ting började osv. =)

snurro89
7/14/09, 1:38 PM
#47

Älskar desperate housewifes:D!

Wilse18
7/17/09, 4:05 PM
#48

Någon mer än jag som tänkt på att Edie och Victor hade blivit ett asbra par!? Skrattande

Annons:
Yaeko
7/17/09, 5:51 PM
#49

#48 Vem är Victor? Förvånad

AnneN
12/10/09, 4:27 PM
#50

Undra vilka som inte överlevde olyckan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Abico
12/10/09, 4:48 PM
#51

#50 - Jag tror (och hoppas) att Karl dog, faktiskt. Orson och Bree är perfekta för varandra! Å andra sidan vore det synd om Susan då, hon har varit med om så mycket jobbigt den här säsongen redan. Bree kan inte ha dött…
Relativt säker är jag på att Lynette förlorade tvillingarna i alla fall, när hon kastade sig efter Celia.

Hanna 

lisette
12/10/09, 5:07 PM
#52

#51 det såg ut att vara en väldigt femnin hand som stack ut genom fönstret, så jag undrar om det inte var bree. ivf allvarligt skadad.

sen är jag övertygad om att lynette förlorade tvillingarna, mary alice sa ju att någon dog - måste ha varit barnen. känns inte som det bort en huvudkaraktär som lynette… dessutom så hade det ju löst så himla mycket för familjerna scavo/solis om tvillingarna dog.

Abico
12/10/09, 5:45 PM
#53

#52 - Det kan inte varit Monas hand då? Hon sveptes ju med planet… Kanske hamnade hon i huset. I viket fall måste hon ju dött, det är för tidigt för att Bolens ska bli avslöjade ännu, och då är det väl den döden Mary Alice pratade om.

Hanna 

Yaeko
12/10/09, 7:06 PM
#54

Mona dog tror jag (men jag tror inte att det var hennes hand). För då löste det sig med Bolenfamiljen och så fick tittarna ändå veta lite mer om deras hemlighet.

Jag tyckte däremot inte att handen såg ut att vara Brees, tyckte den såg manligre ut än hennes. Hoppas att Lynette klarade sig - och tvillingarna! Men eftersom hon räddade Celia så lär ju Solis och Scavo vara kvitt då ;)

lisette
12/10/09, 7:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#55

mona måste ju vara död med tanke på att hon kom emot planets vinge.

men en manlig hand… det håller jag inte med om.

Annons:
Yaeko
12/12/09, 11:33 PM
#56

Jag tyckte att den såg manligare ut! :( Jag såg väl antagligen vad jag ville se…

Mitralis
2/3/10, 11:00 AM
#57

När kommer det igång igen?



Abico
2/3/10, 8:54 PM
#58

Det står på kanal5.se att det startar i vår, så det är nog ett tag kvar..

Jag har råkat se ett par avsnitt så jag vet hur det har gått med alla, kunde inte låta bli ;)

Hanna 

AnneN
2/26/10, 5:50 PM
#59

Ni missar väl inte fortsättningen på tisdag kl 21? Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Abico
2/26/10, 7:00 PM
#60

#59 - Inte en chans! Har det uppskrivet prydligt i kalendern ;)

Hanna 

Yaeko
2/27/10, 5:42 PM
#61

#59 Nejnej, det här har jag väntat på i evigheter känns det som!

Abico
3/2/10, 8:30 PM
#62

En och en halv timma kvar nu! :D

Hanna 

Annons:
LinaK
3/3/10, 8:22 PM
#63

Jag vet inte om jag tyckte om avsnittet eller inte. Hade hellre sett liiite mer vad som händer i "nutid" eller vad man ska säga.

Fast DH är ju alltid DH Flört

Vilken är eran favorit karaktär?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

AnneN
3/3/10, 8:25 PM
#64

Missade tyvärr i tisdags pga att jag ahde en hel del annat att göra, men ska se reprisen på söndag.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Abico
3/3/10, 8:42 PM
#65

Jag gillar det här avsnittet, hade sett det två gånger innan gårdagens visning ;)

Hm… Favoritkaraktär… Jag gillar ju alla, förutom Mike ;) Fast jag har börjat vänja mig vid honom också nu. Och sen gillar jag inte familjen Bolen/De Luca. Annars gillar jag alla, tycker att allesammans har "sina" säsonger där de är extra bra *s* Lynette är grym i säsong 1! Jag har också börjat tycka att Katherine är underbar, fastän jag avskydde henne i början av säsongen (visserligen kan hon gärna ta Mike, men inte så att Susan blir ledsen Oskyldig). Gillar inte riktigt att hon är "ute" nu….

Hanna 

Yaeko
3/4/10, 11:21 PM
#66

#65 Jag är typ tvärtemot dig! Flört

Jag gillar Mike, Lynette och Bree. Mest Lynette tror jag. Men absolut inte Katherine, fy för henne!

LinaK
3/5/10, 1:53 AM
#67

Mina favoriter är Bree, Susan och Gabi Glad

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Yaeko
3/30/10, 5:37 PM
#68

Varför är det ingen desperate housewives ikväll?! Har det slutat, är säsongen slut - vad händer? Gråter

Abico
3/30/10, 5:38 PM
#69

#68 - Vad säger du människa? Är det ingen DH ikväll? Förvånad

Hanna 

Annons:
Abico
3/30/10, 5:41 PM
#70

*kollar tv.nu*
"21:00 CSI NY - trilogin del 2" Men va? Det är väl ingen som vill se CSI, vad har dom gjort av våra desperata fruar? Gråter

Hanna 

AnneN
3/30/10, 5:59 PM
#71

DH är tillbaka nästa vecka, de har av någon anledning valt att istället visa denna csi special 3 kvällar på raken.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Abico
3/30/10, 6:02 PM
#72

Bah, det tycker jag var en dålig idé. Kunde dom inte lagt in CSI istället för Dating in the dark åtminstone *så slapp man det också ;)*

Hanna 

Yaeko
3/30/10, 8:48 PM
#73

PUH! Så det var bara en vecka det var såhär, tack och lov! Fast synd att det inte är ikväll, vad ska man se då? Glad

#71 Vet du om det är så imorgon med Grey's anatomy också?

AnneN
3/30/10, 9:08 PM
#74

#73 om grey´s anatomy brukar vara kl 21 på 5:an, onsdagar så ja då är det samma sak där

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Abico
3/30/10, 9:42 PM
#75

#74 - Grey's också? Förvånad
Inte okej, kanal 5 ska få ett upprört mail Flört

Hanna 

Yaeko
3/31/10, 12:03 AM
#76

#74 Men neeej! Skrikandes Vilken tråkig vecka det blev nu…

Annons:
Abico
3/31/10, 12:06 AM
#77

#76 - Jag kan inte annat än å hålla med :P

Hanna 

Mitralis
3/31/10, 12:28 AM
#78

Aha, då fick jag klarhet i det mysteriet i alla fall. Tyckte att det var konstigt att det inte var nått ikväll.



Abico
4/6/10, 11:59 PM
#79

Tror ni att det kan hända något mellan Katherine och Robin? :P

Hanna 

Yaeko
4/7/10, 12:45 AM
#80

#79 Japp, det tror jag! Eller jag tror att Katherine kommer börja gilla henne men Robin kommer inte vilja mer än bara vara vän med Katherine så det blir lite strul och Robin måste därifrån!

Abico
4/14/10, 12:05 AM
#81

Åhh, jag vill så gärna att Robin och Katherine ska bli ihop och lyckliga. Det vore så himla skönt om Katherine slapp alla skit nu (jag har gått från att avsky den kvinnan till att tycka att hon allt är bra underbar ;).

Men om Karen dör så kommer jag att storgråta, hon får inte dö :'(

Hanna 

Yaeko
4/14/10, 11:54 AM
#82

#81 Tyvärr så verkar inte Katherine kunna vara lycklig, tror det kommer hända något tråkigt med henne… igen Tungan ute

Abico
4/14/10, 6:33 PM
#83

#82 - Usch, det är inte rättvist! Kan dom inte sabba Mike istället…

Hanna 

Annons:
Abico
4/27/10, 11:59 PM
#84

Ååhh, vad bra det blev Skrattande Men jag hoppas att man får se Katherine och Robin någon mer gång, så att det här inte var det sista av dom.

Hanna 

[Jeremina]
4/28/10, 3:15 AM
#85

Jag tycker att denna serie har allt och ikväll var det sådär småmysigt då med Katherine och hennes nya kärlek.

Abico
5/5/10, 12:17 AM
#86

Usch, jag hade ont i magen genom halva avsnittet. Trodde att Angie skulle dö ett tag där *puh* Irina var inte en stor förlust…

Det är lite äckligt med Eddie som nya skurkisen, han är en sån doldis ;) Vet inte riktigt vad han kan hitta på. Däremot tycker jag att Patrick Logan ser på tok för snäll ut för att vara elak. Det blir svårt att fylla Daves skor, han var en äkta otäcking! :P

Jag är lite orolig för Lynettes bebis, det känns inte som om det kommer att gå bra…

Och sen måste Preston skippa mustaschen! Den är ju fruktansvärd! ;O

Hanna 

[Jeremina]
5/5/10, 3:22 AM
#87

#86 Jag kan bara instämma med dig Abico!

Abico
5/12/10, 12:10 AM
#88

Stackars Eddie, men fy sjutton vad otäck han är. Tänk om han hittar på något skumt hos Scavos nu Tyst

Men vilken otäcking kan det vara som tv-hallåan spoilade om? Applewhites tänkte jag på men dom är väl i fängelse? Dessutom är ju Matthew död och det var väl han som var skum egentligen…
Och Dave är på mentalsjukhus och därifrån kommer han väl inte så lätt.
Sen har jag inte några fler bad-guys i huvudet, vilka har jag missat?

Hanna 

[Jeremina]
5/12/10, 1:54 AM
#89

Eddie har problem men vilken morsa alltså…..

Scavos klarar sig alltid men kan det vara Dave som är på väg tillbaka?

Yaeko
5/17/10, 12:58 AM
#90

Det blir nästan så att man tycker synd om Eddie och "förstår" lite varför han gör det (inte för att jag tycker det är rätt!). Så det är väldigt bra gjort och spelat när man kommer på sig själv med att känna medlidande med honom. Eller är det bara jag?

Annons:
lisette
5/17/10, 1:27 AM
#91

jag känner medlidande för honom samtidigt som jag mår så sjuuukt dåligt över hur han ser ut. han ser helt livsfarlig ut!

AnneN
5/17/10, 1:40 AM
#92

#90 Jo man kan väl på något sätt förstå hur han kunnat bli som han blev…

#91 Lite nyfiken, varför tycker du han ser farlig ut? Förvånad Själv tycker jag att han ser ut som vem som hellst i övrigt vad gäller "farlighetsgraden".

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lisette
5/17/10, 2:03 AM
#93

nu har jag dålig koll på var de svenska avsnitten är nu, men vad hände i det senaste? vill inte säga för mkt ;)

AnneN
5/17/10, 12:23 PM
#94

#93 i det senaste så fick man reda på hans familjebakgrund, han dödade sin mamma och Lynette erbjöd han att få bo hos dem.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lisette
5/17/10, 12:29 PM
#95

jag tycker han ser farlig och opålitlig ut när han får sina spel och det ser ut som en ridå går ner för hans ögon. att han dessutom är så osäker och är röd runt ögonen gör inte hela saken bättre. hade jag träffat honom i verkligheten hade jag verkligen blivit livrädd och tyckt han var sjukt obehaglig.

Yaeko
5/17/10, 1:31 PM
#96

Jag tycker också att han ser hemsk ut nu när jag vet hur han är. Men innan tyckte jag att han bara såg helt vanlig ut ^^ Mamman däremot, usch!

Abico
5/17/10, 8:04 PM
#97

Jag håller med om att Eddie ser hemsk ut, otäck för att han slår om så fort *rysa*

Hanna 

Annons:
Abico
5/26/10, 12:00 AM
#98

Åh Herregud! *letar reda på nästa avsnitt på internet*

Hanna 

Yaeko
5/26/10, 12:57 AM
#99

#98 Är bara lite sugen jag med! Tror nog att jag ska göra det i morgon… Hehe ^^ HOPPAS LYNETTE KLARAR SIG

LinaK
5/26/10, 12:58 AM
#100

Ojojoj.. Nu har jag tittat på det sista avsnittet för säsongen också. Det kom lite tårar måste jag erkänna.
Men det är så spännande nu juuu. Nu vet jag iaf vilken "skurk" som kommit tillbaka.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Abico
5/26/10, 6:30 PM
#101

Ja, jag tittade på sista avsnittet igår kväll jag också. Fruktansvärt bra, kanske ett av de bästa säsongsavsluten :P Men den ny-gamla skurken var lite oväntad…

Hanna 

LinaK
5/26/10, 6:43 PM
#102

#101 Ja jag tyckte också att personen var rätt oväntad, får se vad h*n hittar på i nästa säsong Flört Tyckte så synd om Bree också.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

lisette
5/26/10, 8:47 PM
#103

#102 henne oroar jag mig inte ett dugg över, hon har nog ett ess i ärmen.

LinaK
5/26/10, 9:03 PM
#104

#103 Ja förmodligen, som vanligt då isåfall. Men jag tyckte ändå synd om henne. Hon är ju min favorit Flört

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
Yaeko
5/28/10, 1:14 PM
#105

Kan någon berätta vem han var i slutet?! Jag har inte sett första säsongen av DH och jag känner inte igen honom alls! FÖRKLARA FÖR MIG! (Men sätt ut spoilervarning åt andra)

lisette
5/28/10, 8:48 PM
#106

#105 det är väl bra, då har du ngt att göra sen i sommar? =)

Yaeko
6/3/10, 9:32 PM
#108

#106 Haha jo, jag skulle kunna se från början. Bra idé ;)

#107 Okej, tack! Då hänger jag med lite i alla fall :)

Upp till toppen
Annons: