Annons:
Etikettdokusåpor-och-reality-tv
Läst 1479 ggr
Tatsja
2009-03-27 08:38

Sveriges värsta bilförare

Tycker ni rätt person tog titeln?

Jag är lite kluven. Att messa, äta massa klubbor, dricka läsk och tycka bilkörning är tråkigt, är för mig en trafikfara.

Fast Gurkan är ju också en fara i trafiken. Kunde inte båda två få titeln istället?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
ryttarn
2009-03-27 09:39
#1

tycker att hela konceptet är ren lyteskomik och begriper inte vad det är för uppmärksamhetskåta nollor som ställer upp…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Yaeko
2009-03-27 11:30
#2

Känns som alla borde få titeln tkr jag :/ fattar inte hur de kan ha fått körkort!

Dojdan
2009-03-27 12:51
#3

Jag tycker att rätt "man" fick titeln!


Gullan402
2009-03-27 13:18
#4

Jag begriper inte hur dessa helt kassa bilförare fått sitt körkort. De verkar ha fått dem i ett cornflakespaket minst sagt. Det är skrämmande att man riskerar att möta dessa ute i trafiken.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Engla
2009-03-27 15:51
#5

Patrik, "klubbmannen", ansträngde sig inte för fem öre. Han verkade inte vilja lära sig! Jag stör mig jättemycket på honom. Tycker att båda skulle fått titeln Sveriges värsta bilförare. Anitha tycker jag var störtskön! :)

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Strumpa
2009-03-27 15:54
#6

vem vann? känns som att alla deltagare fick kortet i påskägget från början Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
JohannaMax
2009-03-27 17:12
#7

Gurkan blev sveriges värsta bilförare

De måste ju spela allihop, man kan ju bara inte vara så dålig på att köra bil…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Strumpa
2009-03-27 17:53
#8

men vad händer då? blir man av med körkortet om man vinner? Obestämd

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Yaeko
2009-03-27 18:26
#9

Tror att han blev av med körkortet tills han har tagit 10 körlektioner. Det var något sånt :P Men måste han bara ta lektionerna eller krävs det att han ska köra felfritt efteråt? För han kan ju bara ta lektionerna hur snabbt som helst och sedan köra som en galning igen..

Dojdan
2009-03-27 18:27
#10

20 lektioner till och med ;) Men förmodligen är det bara en tv-grej och han får kortet direkt efter sändning.


Yaeko
2009-03-27 18:29
#11

Jaha, det kanske det var ^^ Kollade lite halvt.

JohannaMax
2009-03-27 19:12
#12

Han såg ju inte direkt glad ut över sina priser…hehe

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Strumpa
2009-03-28 00:20
#13

man undrar ju hur fasiken han ens klarade kortet från första början…muta? ;)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Dojdan
2009-03-28 01:47
#14

De sa ju det, båda kom från Västmanland! Kanske är dit jag ska åka för att ta körkort?:P


JohannaMax
2009-03-28 16:05
#15

Hehe!! Kan ju vara en bra idé #14! Deras "uppkörare" kanske inte är helt skärpta eller så får du ta med muta! Nått lurt i Västmanland helt klart!Tungan ute

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tatsja
2009-03-29 09:56
#16

Fast jag skulle nog hellre möta Gurkan än Patrik i trafiken. Han fick ju göra 11 uppkörningar innan han klarade det. Sen tycka det är tråkigt att köra bil och då sitta och messa är helidiotiskt. De borde ta hans körkort på heltid.

Tyckte hans tjej gjorde bra när de skulle köra i biltvätten. En rikigt smäll på honom. Sen blev det lite tyst ett tag.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

elyse
2009-03-29 18:15
#17

Hur lätt man får körkort beror såklart på hur avancerad miljö man bor i/där man kör upp. Det märker man när man läser listor som ibland publiceras i tidningarna över hur hög kuggningsprocenten är. Den är alltid störst i större städer.

Tatsja
2009-03-30 10:09
#18

Jag har bott i Värmland och många valde att köra i Arvika. Där finns ett enda rödljus och det är brandstationen. Märkte många gånger när man åkte till Karlstad att bilförare inte kunde detta med rödljus. Jag har även åkt med en som körde upp i Arvika och fick panik när hon kom till Karlstad. Hon visste inte vad som gällde vid rödljusen. Det är skrämmande.

Själv både körde jag och tog körkortet i  Stockholm. Sen har jag varit yrkesförare i storstaden. Men eftersom det är lättare att ta kortet i mindre städer, så gör nog många det.

Min yngste tog det i Köping och de hade många från större städerna som körde här. Vi har ju rödljus, men det är en mindre stad.

Jag säger alltid till mina söner att ta det lugnt i trafiken, men det finns alltid andra som kan vara farliga. Vi åkte till Västerås och det är motorväg dig. Hamnade bakom en äldre farbror som körde i 50 km. Lovar han hade kö efter sig och det var många irriterade förare som tutade.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: