Annons:
Etikettmat-och-hälsoprogram
Läst 885 ggr
isa
4/16/09, 9:31 PM

Niklas mat

Hej. Ni som har tittat på "Niklas mat", jag undrar vad tycker ni om det programmet?

Jag tycker han lagar goda rätter, och är en ganska sympatisk tv-personlighet.Han förklarar bra och enkelt vad han gör, men det verkar som det är sällan han gör något snabblagatoch lättlagat.

Annons:
Dojdan
4/16/09, 10:20 PM
#1

Det har jag missat helt.. vart går det? och när?


isa
4/18/09, 10:05 PM
#2

#1 Det går på Torsdagar kl.20.00 i SVT1

repris i ettan och SVT24 på söndagar.

Förra säsongen irriterade jag mig på att han hela tiden sa : SÅ ,

när han lagat klart någonting,eller gjort klart ett moment i matlagningen,  men än så länge så har han inte sagt det ordet igen. :o)

Strumpa
4/19/09, 1:57 AM
#3

jag älskar matlagningsprogram, ser massor av amerikanska och engelska mat-serier, men har inte sett så mkt av Niklas mat om jag ska vara ärlig Oskyldig Svenska program är inte lika bra tycker jag hehe. fast jag kanske borde ge det en chans :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

isa
4/19/09, 12:12 PM
#4

#3 Jag håller med dig. Svenska matlagningsprogram är inte lika bra som de utländska. Det är b.l.a lite därför som jag skapade den här tråden, för och veta om det är nån mer som kollar på "svensk matlagning" i tv och vad de tycker om det.Glad

Kramis65
5/14/09, 2:38 AM
#5

Kollade mycket på Tinas mat annars brukar jag följa nyhetsmorgon middagstips. Sen fanns det ju jag och namn men han laga väl käk med barnet en blond med runt kök och hon som har så roligt namn kraki eller kråki ellr nått sånt

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Upp till toppen
Annons: