Annons:
Etikettskådespelare-och-tv-personligheter
Läst 5230 ggr
Strumpa
5/12/09, 10:05 PM

Vilken skådespelare skulle du vilja träffa?

Som rubriken säger! :)

Jag vill träffa Zach Braff från Scrubs allra allra helst.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Liss
5/12/09, 10:22 PM
#1

Ja, Zach hade jag inte haft något imot att träffa inte. Och de här handlar naturligtvis om skådespelare inom tv? Annars hade jag lätt velat träffa Jared Leto Oskyldig

Men hum, svår fråga ju! Men jo, Zach Braff och kanske Chad Michael Murray.. hunk*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dojdan
5/12/09, 10:29 PM
#2

Chad Michael Murray komer högt på min lista också :)


Strumpa
5/12/09, 10:40 PM
#3

Haha min med! Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
5/13/09, 3:40 AM
#4

Ingen Glad

Strumpa
5/13/09, 12:25 PM
#5

#4 Ingen alls? Förvånad Hehe.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Cessy
5/13/09, 1:00 PM
#6

Johnny Depp!

Fast jag hade antagligen fått tunghäfta Flört

Annons:
Strumpa
5/13/09, 1:02 PM
#7

#6 Jaa! Han är mitt andrahandsval. Och Brad Pitt. Vill dricka en öl med Brad och…ja…jag skulle nog bara stirra på Johnny Flört

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Cessy
5/13/09, 1:10 PM
#8

#7 Tja men tunghäfta går väl an - bara man inte börjar dreglaTungan ute

Link-
5/13/09, 1:38 PM
#9

Neeeej jag vill inte träffa nån  Är det inte lite pinsamt med idolträffar haha? Om jag skulle träffa Johnny Depp (som är någon slags gåva nedsänd från gudarna) skulle jag bara bli starstruck och sitta & stirra på honom på ett läskigt stalkersätt. Hehe. Det kan jag göra hemma utan att skrämma honom Tungan ute.

[LucyInTheSky]
5/13/09, 3:48 PM
#10

Colin Firth.. *dregel*

Kramis65
5/13/09, 11:18 PM
#11

Rob Youngblood

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Liss
5/14/09, 4:04 AM
#12

Jaha ja, här vart de utaom tv ramerna. Iof går filmerna på tvn också så. Då lägger jag till Colin farell, Johnny Depp etc.

Men egentligen har jag nog inga större drömmar om att träffa någon.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hmmmm
11/19/09, 12:50 AM
#13

David Boreanaz.. Angel från Buffy… Men jag vet att jag skulle bli besviken för att han inte är som Angel i verkligheten.. Ser inte ens lika bra ut.. Men men.. Man kan drömma iallafall =)

Annons:
Pose-idon
11/25/09, 9:52 PM
#14

Ashton Kutcher, Vilmer Walderama eller Mila Kunis. Och sen kan man gissa mitt favoritpogram. Oskyldig

//Elin

Halvdansken
11/26/09, 1:49 PM
#15

Den jag helst skulle vilja träffa för att han verkar vara intressant och intelligent och annorlunda är David Bowie, som ju gjort en hel del roller, så han kanske kan räknas som skådis.

Clooney, Pitt, Damon & co är säkert skitkul att sitta och ta en öl med. Bjud gärna in Tarrantino också. 

Om vi nu inte bara skulla prata Skäms  Tungan ute så blidde det Viggo Mortensen…

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Taci
11/27/09, 4:13 PM
#16

Utan tvekan Johnny Knoxville. Han verkar otroligt skön o trevlig, o så är han ju så **** snygg! :)

Muuu
12/4/09, 5:26 PM
#17

Christopher Heyerdahl eller Johnny Depp.

Tungan ute

Loucar
12/4/09, 8:15 PM
#18

Jag skulle vilja träffa Per Morberg vet att många har svårt för honom men han är en intressant person mycket för att han är så oberäknelig.

Om man får nämna kvinnliga skådespelerskor också så är det helt klart Helena Bergström hon visar så många sidor av sig själv att man inte kan låta bli att bli nyfiken på vem hon är.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

elyse
12/4/09, 11:22 PM
#19

Mariska Hargitay från Law & Order SVU eller Tina Fey från 30 Rock.

Moonchild89
12/5/09, 11:39 AM
#20

Matt Dallas från Kyle XY. Han är något utav det sötaste som finns. Och han är en sån himla duktig skådis ^_~

/Moonchild89 👻

Annons:
[peter54]
12/6/09, 12:41 AM
#21

Varför ska man träffa en skådespelare? Jag vill inte alls träffa någon skådespelare. Det fåtal jag redan har träffat är vanliga människor med vanliga liv utanför sitt yrke.

Om jag skulle få möjlighet att träffa en levande celebritet skulle det inte vara en skådespelare, det skulle vara någon som har ett budskap, nånting viktigt att säga.

Jag skulle välja Nelson Mandela, Michael Moore eller kanske Al Gore.

Fick jag välja bland såna som inte är i livet skulle jag välja Konrad Lorentz, Carl von Linné eller Albert einstein.

elyse
12/6/09, 1:28 AM
#22

#21 Det går väl att beundra en talang eller något skådespelaren brinner för. Alla är ju inte ytliga och bara lever för pengar. I mitt fall är Tina Fey, förutom att vara skådespelare, en manusförfattare jag beundrar och Mariska Hargitay har grundat en förening som ger terapi till våldtäktsoffer.

Taci
12/7/09, 10:41 PM
#23

#21, det där kändes lite knasigt. Kan inte en skådespelare ha ett budskap, och något viktigt att säga? Man behöver ju inte vara Nelson Mandela för att tillhöra den skaran.

Halvdansken
12/7/09, 11:08 PM
#24

Måste man alltid vara så jätteseriös, peter54?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[peter54]
12/13/09, 11:57 PM
#25

#22 & #23

Jovisst, men det kunde väl vara en yrkesgrupp vilken som helst, en murare eller en undersköterska. Varför ska man vilja träffa just en skådespelare?

#24 Vad menar du? Jag menar bara att bara för att en person är känd av flera andra människor genom sitt yrke, är den personen inte mer speciell än vilken annan person i en annan yrkesgrupp som helst.

Halvdansken
12/14/09, 12:06 AM
#26

Jamen det är väl kul med lite kändisar? Att sitta o spåna på vem man vill träffa? Lite glamour och snyggingar.

Alla vet ju vem Brad Pittt är, men vet vem Karin Andersson är?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Saga85
12/14/09, 12:12 AM
#27

Nu är ju detta iof en TV-sajt, så det är ju inte så konstigt att tråden handlar om just skådespelare.

När det handlar om skådespelare skulle jag gärna få chansen att träffa skådespelarna (kan inte deras riktiga namn) bakom Patsy och Edina från Helt hysteriskt.

Kan man välja övriga inom tv/filmbranschen skulle det vara regissören Don Bluth. Snacka om grymma kvalitetsbarnfilmer! Nimh, Landet för länge sedan, All dogs go to heaven, Resan till America…

Annons:
Taci
12/14/09, 12:56 AM
#28

#25, därför att det kanske inte blir lika intressant om jag sitter o säger att jag gärna skulle träffa muraren Göran Nilsson från Strängnäs (; Skådisar vet ju alla här inne vilka de är. Det betyder ju inte att skådisar är mer speciella än "vanligt" folk ^^

[peter54]
12/15/09, 10:40 AM
#29

Okej, okej, jag ger mig Flört. Menade inte att bli så gravilsk. Då väljer jag i så fall Lena Endre. Tuff tjej med skinn på näsan och mycket bakom pannbenet.

#26 Jo jag vet vem Karin Andersson är - duktig journalist på SVT och SR. Glad

Halvdansken
12/15/09, 10:38 PM
#30

#29, och min kompis som är undersköterska…

Hatar cancer och älskar vårlökar.

flikkan
12/24/09, 12:16 PM
#31

Hihi, Robert Pattinson Oskyldig

Cameo47
5/17/12, 11:37 PM
#32

Christopher Heyerdahl och Wil Wheaton för båda verkar vara roliga och trevliga.

Why is it that dinosaurs always die running?

[Laban01]
6/4/12, 12:45 AM
#33

Det finns nog många (är lite dålig på namn bara), men Tina Fey eller Eva Mendes hade varit kul att få träffa. Cool

[erasemydreams]
6/27/12, 4:09 AM
#34

Norman Reedus. Helt klart!

Annons:
Julle-A
7/6/12, 10:21 PM
#35

Jensen Ackles and something called a Jared Padalecki, mums ;)

Iceland
7/8/12, 10:38 PM
#36

Jag hade helt klart velat träffa Ed Westwick, snubben som spelar Chuck Bass i Gossip girl.

Kan även fullt ärligt säga att det nästan bara är av ytliga anledningar. Jag menar han är ju dödligt snygg! Skäms

http://isabellarun.weebly.com/

balrog07
8/7/12, 8:55 PM
#37

Skulle vela träffa darren criss, chris colfer och robert pattinson, alla grymt bra skådespelare :D :P

Upp till toppen
Annons: