Annons:
Etikettdebatt-på-tv
Läst 1224 ggr
Strumpa
2009-05-12 18:01

Tyra Banks show

Hennes program visas vardagar kl. 15:05-16.00 innan Top Model-repriserna på TV3.

Vad tycker ni om hennes show? Bra, mindre bra? Går hon att jämföras med de ledande damerna Oprah, Martha Stewart och Rachael Ray, eller kanske med de äldre Ricki Lake, Sally Raphael och Jenny Jones?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Buffaomini
2009-05-12 18:54
#1

hon kommer aldrig bli en ny oprah, snarare en ny ricki lake. med tanke på hennes kvalite av program. och det är ingen komplimang

Dojdan
2009-05-12 19:45
#2

Jag gillar hennes show, tycker att den är i stil med Ellen DeGeneres, Oprah är på en helt annan nivå :)

Rachel Ray, Ricky Lake och Jenny Jones kommer dock i en kategori lägre.


Strumpa
2009-05-12 19:46
#3

#2 Glömde Ellen! Skäms Ja Oprah är på en högre nivå, medan de andra showerna inte riktigt är lika bra. Håller med dig i det :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
2009-05-12 20:30
#4

Jag tror inte att hon blir någon ny Oprah haha. Tyras show känns väl lite b? Dock är hon bättre än förnedringstv som Jenny Jones och Ricki Lake. Hamnar nog mittemellan…

Tyra kan bli lite galen ibland

Strumpa
2009-05-12 20:54
#5

Haha ja Link, håller med :) Hon är lite pinsam emellanåt, och hennes gäster med.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
2009-05-12 21:16
#6

Nej, gillar inte henne över huvud taget. Hennes show alltså, inte hon som person. Tycker de är inom dem lägre som ricki lake, vilket jag aldrig någonsin kollar på heller.

Ellen degeneres är ju där imot skit rolig och givande att kika på. Hon har kändisar och roliga lekar. Medans Tyra bara dömmer ut folk.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Upp till toppen
Annons: