Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2394 ggr
vildarosen
6/5/09, 10:50 AM

80talsserien "V" börjar ikväll!

Ikväll kl 22:00 på tv6 så börjar "V" sändas igen för alla som vill se den!

Det håller på och göras en remake på den serien oxå men vet ej när denn visas i Sverige!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Annons:
Allamej
6/5/09, 1:22 PM
#1

Oj oj… den har jag saknat :) Men att göra en remake… näe det är bara helgerån!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

vildarosen
6/5/09, 2:44 PM
#2

Såg litet klipp på youtube me den nya och jag skaka bara på huvud för jag tyckte den inte verka bra..remaken alltså!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Cajza
6/6/09, 2:29 AM
#3

Har precis tittat på V och visst var det spännande att se. Visst kom vi ihåg mycket, men en del hade vi glömt. Det är en bra serie som håller att se en gång till.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

[KinaSylejmani]
6/6/09, 2:32 AM
#4

Kul att se den igen.

Cajza
6/6/09, 2:36 AM
#5

#4 Visst är det en serie som tål att ses igen!

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Tatsja
6/6/09, 10:32 AM
#6

Gillar Robert Englund skarpt. Vilken skillnad mot andra roller han gör.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
[LucyInTheSky]
6/6/09, 11:57 AM
#7

Mamma pratade med mig om V.. Hon sa att dom rullade in TV:n i sovrummet och tittade på serien och att den var sååå läskig.

Ha ha, jag hade bara det i huvudet när jag såg den igår.. Läskigt läskigt. Ska fråga henne om den var lika läskig nu. Hon sa att hon skulle se för nostalgins skull.

Cessy
6/6/09, 12:04 PM
#8

Som alla gamla serier så måste man ju försöka se den som att den är barn av sin tid o vilken teknik som var möjlig då den skapades. Kan mycket väl tänka mig att den känns ganska töntig i sina specialeffekter idag, men då var den något helt nytt. Kan ju tyvärr inte se den (vi har inte TV6) men har beställt den för sonen var ju inte född då den gick en gång i tiden, så den kan väl bli regniga dagars sommarunderhållningSkrattande

vildarosen
6/6/09, 2:44 PM
#9

Det kan vara bra att se under regniga sommardagar!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

isa
6/7/09, 12:25 PM
#10

Åh, jag vill också se "V". Tyvärr så har jag inte den kanalen. Minns den mycket väl.

Cessy
6/7/09, 1:14 PM
#11

#10 du får göra som jag o köpa in den på DVD.

Såg i alla fall att den 1:a (introt) o den 3:e (avslutningen) är på väg o lär landa i brevlådan på mån. o så kommer väl förhoppnings själva serien ganska snart. Kommer i alla fall inte börja o titta förrän allt är hemma för vitsen med att ha någonting på DVD är ju att man kan hålla högt tempo o beta av en serie snabbt eller för all del långsamt om man vill detSkrattande

Sehvrin
6/8/09, 5:04 PM
#12

Nu har jag sett första avsnittet av V (fick ta och spela in). Det är första gången jag sett serien och den verkar förvånandsvärt bra. Jag hade räknat med att det skulle vara en ok serie, inte mycket mer. Det ska bli spännande att se fortsättningen.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[peter54]
6/11/09, 2:01 AM
#13

Jag tycker att serien var ganska kul när den sändes första gången, men jag minns att jag redan då hade problem att titta på Marc Singer för att han är "so full of himself". När jag nu återsett lite förstår jag att jag inte gillade honom, snacka om självgod, nästan som en engelsktalande Ernst Kirschsteiger.

Annons:
vildarosen
6/11/09, 2:04 AM
#14

#13 haha nu skratta jag gott!! Ernst=Marc heheSkrattande

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

Halvdansken
6/12/09, 1:26 AM
#15

Vi har den också på DVD, och den håller ganska bra. Det som är kul, när man ser den 20 år senare, är att man ser andra saker. Den har ju ofta jämförts med nazister, eller andra ockupationspartier och liknande händelser.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Cessy
6/12/09, 1:52 AM
#16

Ja idag kom ju själva miniserien också, så nu är det komplett. Passar ju bra för imorgon är sista skoldagen o är vädert framöver som nu så behövs ju lite underhållningObestämd

vildarosen
6/12/09, 4:31 PM
#17

Har även beställt den pådvd o väntar på den nu då man ej hinne se alla avsnitt på tvn då man jobbar dumma tider..

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

 Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

 

dijete
6/18/09, 2:13 AM
#18

V for Vendetta!:)

Upp till toppen
Annons: