Annons:
Etiketttv-serier
Läst 978 ggr
Abico
6/16/09, 7:33 PM

Säsongsavsl. Desperate Housewives

Missa nu inte säsongsavslutningen ikväll. Det är dubbelavsnitt dessutom, 21.00-22.50. Och av vad jag skummat på kanal5's hemsida så händer det grejer alltid :P

Hanna 

Annons:
Yaeko
6/16/09, 8:25 PM
#1

Ojoj, ser fram emot detta ;D

Abico
6/16/09, 11:24 PM
#2

Jag fattade inte alls vad Susan menade med att Katherine inte kan behålla hemligheter.. Har jag missat något nu? ;)

Hanna 

Abico
6/17/09, 12:31 AM
#3

Woah! Så sjukt spännande, jag vill inte ha reklamavbrott ;)

Hanna 

Abico
6/17/09, 12:56 AM
#4

OMG OMG Förvånad Bäst för Mike att det var rätt brud, annars är han ingen favorit hos mig (ok, det har han aldrig varit - men han började växa det här avsnittet ;)). Gaahh! Hur länge måste jag vänta på nästa avsnitt nu då?

Hanna 

Yaeko
6/17/09, 12:56 AM
#5

Vem var bruden????Förvånad Shit, vilket bra avsnitt! Och nu måste man vänta så länge… Vem tror ni Mike valde? Hon såg ut att ha väldigt mörkt hår under slöjan och jag tror (och hoppas) att han valde Susan. Fast han såg ändå lite missnöjd ut först… Åååh, vad spänndande!

Abico
6/17/09, 12:59 AM
#6

Vi kanske borde vandra vidare till en spoilertråd? Eller starta en ny ;)

Hanna 

Annons:
Bim
6/17/09, 12:59 AM
#7

Neej! Gud vad spännande!! Uscha… Jag vill nästan söva mig själv och sova tills nästa avsnitt är… Efter sommaren! ÅHHH!!!!!!!! Hoppas att det var Susan!

Abico
6/17/09, 1:04 AM
#8

Ja, är det inte Susan så tänker jag aldrig förlåta Mike ;) Jag är inget stort fan av honom nu heller men då åker han verkligen, verkligen i bott. Fast då skulle jag tycka såå synd om Katherine, jag tror att hon och Jackson skulle göra ett sött par :P Så kan hon flytta med honom till Kanada, inte mig emot.

Och jag började storgråta när jag trodde att Lynette fått cancer igen.

Hanna 

Yaeko
6/17/09, 11:34 PM
#9

#8 Ja, Katherine kan ta och flytta… Fattar inte hur alla kunde förlåta henne så lätt! Hon var ju jättehemsk i början när hon kom dit.

Att Lynette är med barn IGEN xD Ojoj…

Kanske man ska göra en spoilervarning i första inlägget - om det går?

Alexandra-S
7/23/09, 2:04 PM
#10

GAAAAH, jag vet vem han gifter sig med! :)

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

Upp till toppen
Annons: