Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1386 ggr
dijete
6/18/09, 2:26 AM

Nyhet! Ang. Stargate

För er som är Stargate nördar har jag en liten nyhet att dela med mig av. För er som sett Stargate SG-1 & Stargate Âtlantis har dom nu börjat göra Stargate Universe som förväntas släppas i Sverige nästa år. Helt nya roller, Ingen från varken SG-1 eller Atlantis skall vara med!

För att se gamla avsnitt av Stargate Atlantis byt kanal varje Lördag klockan 11:40 - 12:30 och sedan igen klockan 13:00 - 13:55.

För att se Stargate SG-1 sätt på tv;n på vardagar klockan 12:55 - 13:50

Vilka mer än jag kommer sakna Sheppard?:)

Annons:
[peter54]
6/18/09, 2:39 AM
#1

Jag gillar Stargate SG-1 bättre än Stargate Atlantis, men S A är rätt bra den med. Jag har köpt årgångarna som hittills givits ut med svensk text på SF-bokhandeln.

michellan
7/18/09, 6:26 PM
#2

I dooo :O det är så hemskt, hur kan man låta såna fina människor som dom i Atlantis o SG1 utebli? :'/

Allamej
7/19/09, 3:30 AM
#3

För att dom anlitat folk som Robert Carlyle :)

Teaser

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

michellan
7/19/09, 12:19 PM
#4

#3 ignen aning om vem det är :o

Cessy
7/19/09, 1:23 PM
#5

Tja sedan är det väl faktiskt så att för att en serie inte skall kännas allt för uttjatad o att allt hela tiden "går i repris" så behövs det att de får en ny rollbesättning om det skall kännas nytt o inte allt för uttjatat redan.

Allamej
7/19/09, 5:07 PM
#6

Oh boy!

Robert Carlyle är en otroligt bra skådis. Om man såg Eragon så känner man honom som Durza, I trainspotting så är han Begbie. I Priest så spelar han Graham.

Han är med i The full monty :)

Stargate Universe kommer enligt vad folk säger att påminna om Battlestar Galactica, vilket jag älskar.. Ok man förlorar humorn med de andra stargateserierna men man får förhoppningsvis en otroligt bra och stark serie.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: