Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1445 ggr
Yaeko
7/5/09, 2:02 AM

Being Human

Någon som har sett Being Human? Tror att det är en brittisk tv-serie som börjar på 1an imorgon kl 21:00 (om jag komemr ihåg rätt).

Tyckte det såg lite spännande ut på reklamen, ska nog kolla och se om det är bra.

Annons:
Link-
7/5/09, 4:22 AM
#1

Jag har sett den. Tycker den är sådär, inte jättebra men ändå så pass intressant att jag kommer se andra säsongen. Glad

Linda82
7/6/09, 12:22 AM
#2

1 avsnittet som gick i dag var så där, men jag ska serien en ny chans. CoolNästa vecka

Yaeko
7/6/09, 12:24 AM
#3

Tyckte inte att det var så bra :( får se om jag ska fortsätta se det…

Link-
7/6/09, 7:31 AM
#4

Första avsnittet är sämst. Det händer inget förrän lite senare Skrattande.

Yaeko
7/6/09, 4:06 PM
#5

#4 Okej, kanske ska ge det en andra chans då :)

JohannaMax
7/6/09, 11:22 PM
#6

Var det den med vampyrer?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
Sehvrin
7/8/09, 11:31 PM
#7

#6 Vampyrer och annat oknytt. Huvudpersonerna är en vampyr, en varulv och ett spöke som bor tillsammans.

Jag tyckte den var charmig, men lite ojämn. Den har dock lyckats fånga min uppmärksamhet, så jag kommer fortsätta titta på den ett tag till i alla fall.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Halvdansken
7/9/09, 5:12 PM
#8

Såg ett avsnitt, vet inte vilket på SVT24? En sen kväll. Det fokuserade mest på spökets pojkvän och vampyrens moraliska problem. Den onda vampyrtjejen dök upp och hade ihjäl den moraliska vampyrens "date".

Trodde faktiskt att det skulle vara mer humor. Som det var nu så var det mest just det moraliska, ganska tråkigt och långsamt.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: