Annons:
Etikettfilm-på-tv
Läst 1045 ggr
mariva
7/5/09, 9:15 PM

"Parfymen" på TV idag 5 juli

Tips: Ikväll visas filmen "Parfymen - Berättelsen om en mördare" på TV4 kl 21.00.

Annons:
dijete
7/5/09, 10:28 PM
#1

Visas inte M. Jackson istället? Jag tittar just nu..

JohannaMax
7/6/09, 11:21 PM
#2

Tror det var den jag såg lite av i går, den verkade skum, han gick o luktade överallt. Vad hände sen, varför mördade han?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

mariva
7/7/09, 9:46 PM
#3

#1 Dijete, du tittade ju för tidigt! Glad

#2 Jodå, det var den skumma filmen där någon gick och luktade överallt! Han mördade för att han ville fånga den perfekta doften…

JohannaMax
7/7/09, 10:02 PM
#4

#3 Aha…det verkar ju normalt…Obestämd Var nog lika bra att jag inte såg hela filmen!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

dijete
7/7/09, 10:46 PM
#5

#3 Haha, Kom på det sedan,hahaha :)

elinn
7/8/09, 9:27 PM
#6

Jag gillar den filmen. Men iofs så kanske jag har lite udda smak jag med hehe =)

// ElinN

Annons:
Halvdansken
7/9/09, 5:42 PM
#7

Nån som läst boken? Hur är filmen jämfört med den?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

isa
7/9/09, 11:06 PM
#8

Ni som inte såg den kanjag säga att jag tyckte det var den sämsta film jag sett på länge. Trots att Dustin Hoffman hade en biroll……….näe, fy vad dålig den var. Kan

isa
7/9/09, 11:06 PM
#9

Ni som inte såg den kanjag säga att jag tyckte det var den sämsta film jag sett på länge. Trots att Dustin Hoffman hade en biroll……….näe, fy vad dålig den var. Kan nog

isa
7/9/09, 11:06 PM
#10

Ni som inte såg den kanjag säga att jag tyckte det var den sämsta film jag sett på länge. Trots att Dustin Hoffman hade en biroll……….näe, fy vad dålig den var. Kan nog tänka

isa
7/9/09, 11:06 PM
#11

Ni som inte såg den kanjag säga att jag tyckte det var den sämsta film jag sett på länge. Trots att Dustin Hoffman hade en biroll……….näe, fy vad dålig den var. Kan nog tänka mig

isa
7/9/09, 11:06 PM
#12

Ni som inte såg den kanjag säga att jag tyckte det var den sämsta film jag sett på länge. Trots att Dustin Hoffman hade en biroll……….näe, fy vad dålig den var. Kan nog tänka mig att

isa
7/9/09, 11:06 PM
#13

Ni som inte såg den kanjag säga att jag tyckte det var den sämsta film jag sett på länge. Trots att Dustin Hoffman hade en biroll……….näe, fy vad dålig den var. Kan nog tänka mig att boken är bätter i detta fallet.

Annons:
Upp till toppen
Annons: